رپرتاژ اگهی

با شغل دومم به کسب ثروت رسیدم

با شغل دومم به کسب ثروت رسیدم
کدخبر : 571597

بعد از سال ها کارمند بودن و همچنان ناراضی بودن از میزان درآمد سرانجام تصمیم گرفتم تا کسب و کاری را به عنوان شغل دوم برای خودم راه اندازی کنم تا به درآمد بیشتری برسم، از همین رو با دنیای بزرگ تجارت آشنا شدم و با اندک سرمایه ام در حوزه صندلی ماساژور و ظروف مسی شروع به فعالیت کردم و در کمال نا باوری به ثروت رسیدم.

قیمت فروش سرامیک کف

عمده فروشی های سرامیک کف، در کیفیت های مختلف کالای خود را در سایت دیجیتال کاشی به فروش می رسانند. این عمده فروشی ها قیمت کاشی سرویس بهداشتی، بهترین کاشی و سرامیک ایرانی، جدیدترین مدل سرامیک کف پذیرایی، قیمت سرامیک کف  ۸۰ ۸۰ و سرامیک کف سرویس بهداشتی را اعلام و به فروش می رسانند.

کسانی که قصد خرید عمده را دارند، می توانند به کارخانه های تولیدی و شرکت های وارد کننده مراجعه کنند. همچنین نمایندگی های این شرکت ها هم در کار پذیرش سفارش عمده می باشند.

از سوی دیگر، عمده فروش ها کالای خود را از طریق اینترنت هم به فروش می رسانند. وب سایت های زیادی وجود دارند که در این حوزه فعالیت می کنند.

 

 

قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم

یک صندلی طبی مناسب، فرد را از آسیب های ناشی از درد کمر، گردن و شانه حفظ می نماید.

قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم از صندلی های عادی کمی بلاتر است زیرا باعث می شود پا روی سطح زمین قرار گیرد، زیرا اگر ارتفاع صندلی بلند باشد به پاها فشار وارد می شود و رگ های واریسی در پا ایجاد می گردد.

صندلی طبی مطالعه مخصوص دیسک کمر با رعایت استانداردهای لازم تولید شده و استفاده از آن در کنترل دردهای ناشی از دیسک کمر بسیار موثر است.

این نوع  صندلی ها دارای یک مخزن آب هستند که به کمک آن می توان کمر را گرما دهی کرده  و دیسک کمر را بهبود بخشید و دسته این صندلی ها نیز قابلیت تنظیم در جهت دلخواه را دارد.

 

 

تت

 

قیمت ظروف مسی دست دوم اصفهان

قیمت ظروف مسی دست دوم اصفهان بخاطر زیبایی و جذابیت و نیز خواص فراوانی که دارند کمی بالا است. از این رو همواره افرادی سودجو با ارائه ظروف مسی تقلبی، سعی در جمع آوری پول های هنگفت از مردم هستند.

لذا باید با نحوه تشخیص ظروف مسی واقعی از تقلبی آشنایی لازم را به دست بیاوریم تا سرمان کلاه نرود. از مهمترین راه های تشخیص ظروف تقلبی از اصلی عبارتست از:

1- مس اصلی رنگ نارنجی مایل به سرخ دارد، اما ظروف مس تقلبی به دلیل استفاده از برنج در ساخت آن، رنگ نارنجی روشنی دارد.

2- مس بخاطر نرم بودن، به هنگام ضربه زدن به آن، صدای ضعیفی دارد، بنابراین چنانچه صدای تیز و بلندی از ظرف مسی شنیدید، بدانید که تقلبی است.

3- آهن ربا به فلز مس نمی چسبد، بنابراین چسبیدن آهن ربا به مس نشانه تقلبی بودن ظرف مسی است.

 

 

تتت

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: