وریا غفوری | اخبار وریا غفوری | حواشی وریا غفوری | اخبار سلبریتی های | اخبار ورزشکاران

ببینید | پیش بینی تاریخی درباره وریا غفوری | جادوگری گربه سیاه از وریا غفوری غوغا کرد

ببینید | پیش بینی تاریخی درباره وریا غفوری | جادوگری گربه سیاه از وریا غفوری غوغا کرد
کدخبر : 560119

پیش بینی 2 سال پیش در فیلم "گربه سیاه" درباره حذف وریا غفوری از برنامه های تلویزیونی بسیار جالب بود.

وریا غفوری در فیلم گربه سیاه. پیش بینی تاریخی فیلم گربه سیاه از حذف وریا غفوری از تلویزیون. بهرام رادان نام وریا غفوری را در فیلم گربه سیاه می آورد. وریا غفوری فوتبالیست ایرانی که حاشیه زیادی درباره او در چند هفته گذشته منتشر شده است.

ویدئوی لحظه اعلام نام وریا غفوری توسط بهرام رادان در فیلم گربه سیاه را ببینید.

احتمال انتقال شگفت‌انگیز وریا غفوری به اربیل عراق!

ولید عرب مالک باشگاه اربیل عراق مدعی شد که فردا برای مذاکره و عقد قرارداد با وریا غفوری راهی تهران خواهد شد.

در شرایطی که همگان در انتظار تمدید قرارداد وریا غفوری و یا حضور او در فولاد هستند، یک شبکه خبری به نام روادو در اقلیم کردستان عراق، خبر عجیبی را منتشر کرد.

این رسانه در وب سایت خود نوشته است: باشگاه اربیل یک سورپرایز بزرگ را برای هواداران خود در نظر گرفته است و به احتمال زیاد یکی از مطرح ترین ستاره های فوتبال آسیا را به خدمت خواهد گرفت.

رئیس باشگاه فوتبال اربیل فاش کرد که به آنها پیشنهاد شده است تا وریا غفوری ستاره کرد و بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند.

وریا غفوری

ولید عرب رئیس باشگاه اربیل به روداو گفت: «افراد زیادی به ما پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده اند. ما نیز پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده ایم.»

به گزارش روداو، بازیکن سابق تیم ملی ایران برای یک فصل کامل حدود ۳۷۷ هزار دلار می خواهد. به گزارش روداو، ولید عرب رئیس باشگاه اربیل فردا به ایران سفر می کند تا مذاکرات برای انتقال این بازیکن را آغاز کند.

عرب گفت: می دانیم غفوری بازیکن بسیار خوبی است و به وریا گفته ایم که از او چه می خواهیم و می دانیم او از ما چه می خواهد. اگر زمینه مناسب باشد، کارها را به صورت رسمی انجام خواهیم داد.

اربیل با احمد ابراهیم مدافع نیروی هوایی، هلیو مونترو، برونو اولیویرا، محمد محسن و نیاز محمد بازیکنان زاخو قرارداد امضا کرده ضمن اینکه قرارداد نزار محروس سرمربی سابق تیم ملی سوریه نیز برای فصل آینده با اربیل تمدید شده است.

رئیس باشگاه اربیل پیشتر به روداو گفته بود که آنها می خواهند فصل آینده برای قهرمانی رقابت کنند و به لیگ عراق بازگردند.

با پایان قرارداد وریا غفوری و استقلال، او بازیکن آزاد است و گفته می شد که وی با فولاد مذاکرات مثبتی داشته است. غفوری پیش از این به همراه استقلال در استادیوم فرانسو حریری اربیل و برابر الشرطه به میدان رفته و ممکن است فصل بعد را در این ورزشگاه توپ بزند.

وریا غفوری

وریا غفوری؛ از احتمالات ماندن در استقلال تا مقاصد احتمالی!

ماندن یا جدایی وریا غفوری از جمع آبی پوشان پایتخت به مسئله مهم برای هواداران استقلال در روزهای اخیر تبدیل شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم فوتبال استقلال که بعد از عقد قرارداد با ساپینتو کار خود را در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر پر قدرت آغاز کرده است هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به کاپیتان فعلی خود نداده است.

وریا غفوری

وریا غفوری که در چند سال اخیر بازوبند کاپیتانی آبی پوشان پایتخت را بر بازو بسته است در فصل گذشته جایگاه ثابت خود را در ترکیب این تیم از دست داده و به نظر می رسد باشگاه استقلال تمایل چندانی برای تمدید قرارداد این بازیکن نداشته باشند.

البته عدم تمدید قرارداد وریا غفوری باعث اعتراض هواداران استقلال هم شده است، زیرا آنها اعتقاد دارند که مسئله جدایی وریا غفوری از جمع آبی پوشان به مسائل خارج از فوتبال مربوط می‌شود.

به هر حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات وریا غفوری تصمیم گرفته تا تیم جدید خود را انتخاب کند. وی که از تیم های فولاد و یک تیم از اربیل عراق پیشنهاداتی دریافت کرده است، تصمیم دارد در صورت عدم تماس مدیران باشگاه استقلال به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

البته پیشکسوتان استقلال در تلاش هستند با پادرمیانی میان وریا غفوری و مدیران این باشگاه هر چه زودتر قرارداد کاپیتان استقلال را تمدید کنند.

وریا غفوری

منبع: شفقنا ورزشی/ورزش3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: