سارینا اسماعیل‌زاده

توضیحات مادر سارینا اسماعیل‌زاده درباره علت مرگ دخترش

توضیحات مادر سارینا اسماعیل‌زاده درباره علت مرگ دخترش
کدخبر : 567114

مادر سارینا اسماعیل‌زاده درباره علت مرگ دخترش توضیحاتی ارائه داد.

سارینا اسماعیل زاده دختر نوجوان ۱۶ ساله ای فوت کرد. سارینا اسماعیل زاده که این روزها نامش در کنار حدیث نجفی و نیکا شاکرمی به عنوان آنچه کشته شدگان اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی در ایران ادعا شده برده می شود. مرگ سارینا اسماعیل زاده به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است. سارینا اسماعیل زاده خودکشی کرد.

توضیحات مادر سارینا اسماعیل‌زاده درباره علت مرگ دخترش


همه ما تصویری از سارینا اسماعیل زاده در فضای مجازی دیده ایم که او را برای رهایی یک ماهه از درس و مدرسه، شاد و بشاش نشان می دهد و وی با کلی شور و شوق تصمیم دارد نهایت بهره را از فراغت کوتاه مدت خود ببرد.

این فیلم ها که در کانال یوتیوب سارینا اسماعیل زاده نیز بارگذاری شده و رسانه ها بخش هایی از آنها را منتشر کرده اند، خانم اسماعیل زاده را نوجوانی سراسر انگیزه و سرشار از اهداف هرچند کوچک و کوتاه مدت نشان می دهد؛ ویدیوهایی که قلب هر بیننده ای که از مرگ سارینا مطلع شده را به درد می آورد.

«چه حسی بهتر از اینکه رها و آزاد بشی»، «بچه ها معمولا پارتی می گیرن اما من ایستک قهوه می گیرم تو گرما بخورم چون حال میده»، «انقدر ذوق دارم که برنامه هایم را بنویسم» و… شاید در متن حس خوبی منتقل نکنند اما شنیدن این جملات پر از احساس شادمانی و شوق زندگی از سارینا اسماعیل زاده که آنها را پس از پایان امتحانات به کار بسته ذهن کمتر کسی را به این سمت می برد که حتی یک درصد این دختر نوجوان می تواند دست به خودکشی بزند.

سارینا اسماعیل زاده اما چقدر دختر شاد و امیدواری بود؟؛ بررسی این موضوع بدان جهت اهمیت پیدا می کند که گزارش دادگستری استان البرز پرده از یک راز بزرگ برداشته و آن «خودکشی سارینا اسماعیل زاده» است.

پاسخ به این پرسش چندان دشوار نیست، بررسی فعالیت سارینا اسماعیل زاده در فضای مجازی زوایای دیگری از زندگی این دختر نوجوان ۱۶ ساله را آشکار می کند که با تصویری که از او در ویدیوی وایرال شده دیده ایم متفاوت است.

سارینا اسماعیل زاده در کانال تلگرامی اش بارها از فقدان پدر، بحث و جدل با مادر، اختلاف سنی با برادر بزرگتر و سرآخر شکست عشقی اش با دنبال کنندگان خود سخن به میان آورده است؛ درددل هایش را در قبرستان با پدرش در میان می گذاشته و چندین و چندبار از پایان دادن به زندگی اش صحبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: