حقوق بازنشستگان | همسان‌سازی

افزایش حقوق بازنشستگان انجام شد| ۲ برابر شدن حقوق این بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان انجام شد| ۲ برابر شدن حقوق این بازنشستگان
کدخبر : 589883

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد کارمندان است. در بودجه سه سال آینده برنامه ریزی شده است. در گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403، افزایش 18 درصدی مفروضات بودجه ای حقوق و مزایای کارکنان دولت و مستمری بگیران پیشنهاد شده است که به طور متوسط ​​(مرحله ای) برای دیدار با دادگستری برنامه ریزی شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: وی گفت: دولت در لایحه پیش بینی درآمد بر اساس اصول اولیه درآمدی سال های گذشته و بر اساس مفروضات رایج بودجه نویسی و بر اساس سیاست های برنامه هفتم، توسعه ارقام جمع آوری را پیش بینی کرد. پایدارتر

 

بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور بالغ بر ۴۷۹.۶ میلیارد تومان شامل منابع عمومی به ارزش ۲.۷۳۷ میلیارد تومان و بودجه بنگاه های دولتی به ارزش ۳.۷۴۲ میلیارد تومان است.

 

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با عنایت به برنامه جامع امسال برای کاهش و کنترل نرخ تورم، تاکید رئیس جمهور این است که در سال آینده به طور قطع در جهت مخالف حرکت نکنیم که منجر به احیای موج های تورمی شود. در جلسه فوق‌العاده هیات دولت در ازای افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده و افزایش مستمری بازنشستگان دولت تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: