حبس چند ماهه منتظران در کلیسا برای انتظار ظهور دوم عیسی مسیح! + فیلم

حبس چند ماهه منتظران در کلیسا برای انتظار ظهور دوم عیسی مسیح! + فیلم
کدخبر : 572721

تعدادی از افراد از جمله کودکان که در یک کلیسای محلی در نیجریه برای انجام نیایش مذهبی ظهور عیسی مسیح حبس شده بودند نجات یافتند.

پلیس نیجریه ۷۷ نفر از جمله کودکان خردسالی را که در زیرزمین کلیسایی برای چندین ماه در انتظار ظهور دوم عیسی مسیح حبس شده بودند آزاد کرد.

یورش به کلیسای مؤمنان کامل در منطقه والنتینو در شهر اوندو پس از آن انجام شد که یک مادر محلی ناپدید شدن فرزندانش را به پلیس گزارش داد. او به پلیس گفت که بچه هایش برای انجام یک دعای مذهبی به کلیسا رفته بودند.

پلیس پس از یورش به کلیسا ۷۷ نفر را در حالی که توسط کشیش و معاونش در زیرزمین نگهداری می‌شدند پیدا کرد. کشیش با وعده ظهور دوم عیسی مسیح این افراد را به مدت چندین ماه در این مکان محبوس کرده بود. به گفته مقامات محلی، در میان این افراد ۲۶ کودک حضور داشتند که برخی از آن‌ها ۸ ساله بودند. همچنین ۸ نوجوان و ۴۳ بزرگسال در داخل کلیسا زندگی می‌کردند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که معاون کشیش کلیسای مؤمنان کتاب مقدس به نیایشگران محلی گفته بود که آمدن دوم عیسی در یکی از ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

پلیس رهبران کلیسای مؤمنان کل کتاب مقدس را بازداشت کرده است. شواهد نشان می‌دهد که مردم به حرف رهبران مذهبی خود ایمان داشتند و برخی از بچه‌ها برای دیدن ظهور دوم عیسی در آنجا حضور داشتند.

تحقیقات در مورد این پرونده هنوز ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: