ساخت بستنی ذوب نشدنی توسط چینی ها! + فیلم

ساخت بستنی ذوب نشدنی توسط چینی ها! + فیلم
کدخبر : 572785

چینی‌ها بستنی‌ای تولید کرده اند که حتی در دمای بالا نیز ذوب نمی‌شود.

یک شرکت تولید کننده بستنی در چین با ساخت یک بستنی عجیب در رسانه‌های اجتماعی جنجال به راه انداخته است. این شرکت اعلام کرده که محصولات آن حتی زمانی که برای مدت طولانی در دمای بالا نگهداری می‌شوند، ذوب نمی‌شوند.

 شرکت ژونگ سوئگائو، یک شرکت بستنی چینی است که با محصولات باکیفیت خود شناخته می‌شود. این شرکت هفته گذشته عکس‌ها و فیلم‌هایی از بستنی جدید خود در کنار دماسنجی که دمای ۳۱ درجه سانتیگراد را نشان می‌داد، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

این شرکت در توضیح تصاویر ادعا می‌کرد که بستنی حدود یک ساعت و نیم در آن دما نگه داشته شده است، اما به وضوح ذوب نشده است. این پست توجه زیادی را به خود جلب کرد و افراد دیگر را ترغیب کرد تا آزمایش‌های خود را انجام دهند، از جمله گرفتن شعله زیر بستنی.

همچنین ویدئویی از یک مشتری که از مشعل آشپزخانه برای آب کردن یکی از بستنی‌ها استفاده می‌کرد، در فضای مجازی پخش شد. اگرچه نمای بیرونی محصول سوخته شده بود، اما بستنی آنطور که انتظار می‌رفت ذوب نشده بود. پس از آن ده‌ها ویدئوی مشابه دیگر نیز در فضای مجازی منتشر شد.

همانطور که بحث و جدل در مورد کیفیت بستنی گران‌قیمت در گرفت، ژونگ سوئگائو در نهایت بیانیه‌ای صادر کرد تا خیال مشتریان را راحت کند. این شرکت ادعا کرد که از یک "عامل افزایش دهنده ویسکوزیته" برای جلوگیری از ذوب شدن آسان بستنی استفاده می‌کند. با این حال این شرکت به همه مشتریانش اطمینان داد که محصولش همچنان استاندارد‌های ملی ایمنی مواد غذایی را رعایت می‌کند.

 به گفته منابع خبری چین، ارزان‌ترین بستنی‌های این شرکت ۱۲ یوان (۱.۸۰ دلار) قیمت دارند که چندین برابر گران‌تر از سایر برند‌ها است و بستنی‌های گران‌قیمت به قیمت ۱۶۰ یوان (۲۴ دلار) فروخته می‌شوند.

انتشار این اخبار به گمانه زنی‌هایی از سوی کاربران در مورد سلامت این بستنی منجر شد. یکی از کاربران محلی با طرح یک پرسش نوشت: «آیا استفاده از محصولی که به طور مصنوعی از آب شدن بستنی برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند برای بدن انسان بی خطر است؟»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: