طی هفته گذشته رقم خورد؛

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران
کدخبر : 563778

در هفته منتهی به 28 مرداد ماه 2 میلیون و 574 هزار و 119 تن انواع کالا به ارزش 207 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 30 و 90 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۹۸۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳۶ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۸۶۹ هزار و ۶۸۳ تن سیمان، ۴۹۵ هزار تن سنگ آهن، ۵۰۶ هزار و ۲۲۸ تن فولاد، ۹۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶۲۵ تن روی، ۱۰ هزار و ۹۷۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۵۵۷ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۰۰ تن کک، ۱۸کیلوگرم شمش طلا و ۶۰۰ دستگاه خودرو دیگنیتی و فیدلیتی دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۷۸ هزار و ۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۶۹ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۷۴ هزار و ۶۴۲ تن مواد پلیمری، ۲۲۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۷ هزار تن لوب کات، ۳۲ هزار و ۸۹۱ تن مواد شیمیایی، ۴۸ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد، ۵هزار و ۷۱۱ تن روغن پایه، ۶۴۰ تن عایق رطوبتی و ۱۳۸ هزار و ۴۱۹ تن قیر معامله شد.

همچنین ۹ هزار و ۴۷۶ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

 

روابط عمومی و اموربین الملل بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: