کسب نتایج مطلوب در اجرای مرحله اول طرح تحول کیفیت ایران خودرو

دستاوردهای ایران خودرو در طرح جهش کیفیت تارا

دستاوردهای ایران خودرو در طرح جهش کیفیت تارا
کدخبر : 565570

آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.

بر اساس آمارها و گزارش‌های شرکت ایساکو، از ابتدای تیرماه امسال و هم زمان با اجرای طرح تحول کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو و گارانتی قوای محرکه تارا تاکنون ۲۴۴۹ دستگاه از این محصول تحویل مشتریان شده که از این تعداد، موردی با ایراد موتوری مراجعه نداشته و ایراد گیربکس تنها دو خودرو به شبکه خدمات مراجعه داشته است.

بر پایه این گزارش، از مجموع تولید ۲۴۴۹ دستگاه خودروی تارا در بازه زمانی تیرماه تاکنون، در مجموع ۸۶۷ پذیرش گارانتی به شبکه نمایندگی ها صورت گرفته است که ۹۰ درصد آن‌ها در کمتر از ۴۸ ساعت انجام و خودرو ترخیص شده و ۱۰ درصد باقی مانده که مدت زمان انتظار آن‌ها برای ترخیص خودرو بیش از دو روز بوده مشمول دریافت بسته های جبرانی شده‌اند.

این گزارش می افزاید، از بهمن ماه سال گذشته، برنامه و پروژه های متعددی در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تعریف و اجرا شده است. بر همین اساس، پس از تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی طرح تحول کیفیت ایران خودرو و از تیرماه سال جاری با گارانتی قوای محرکه خودروی تارا، این طرح به مرحله اجرا درآمد و قرار است به ترتیب سایر محصولات این خودروساز مشمول این گارانتی شود.

ایران خودرو با مجموع اقداماتی مانند تولید خودرو به صورت کامل و عبور مستقیم از ابتدای خردادماه توانسته است کیفیت محصولات تولیدی را تا ۲۵ درصد افزایش دهد. هم چنین اقداماتی مانند تولید و توسعه هفت محصول جدید تا پایان سال، گارانتی قوای محرکه خودروی هایما پس از خروج خودروی تارا از مرحله آزمایشی گارانتی شش ماهه و نیز کاهش مدت زمان ایده تا طراحی و تولید انبوه محصولات به ۱۸ ماه از جمله اقداماتی است که ایران خودرو از بهمن ماه سال گذشته پایه ریزی کرده و در جهت تحقق آنها گام بر می دارد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: