ذوب آهن اصفهان/

برگزاری محفل انس با قرآن در ذوب‌آهن اصفهان

برگزاری محفل انس با قرآن در ذوب‌آهن اصفهان
کدخبر : 577808

محفل انس با قرآن به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) روز شنبه نوزدهم فروردین ماه مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسجدالزهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت، احادیثی از ائمه معصومین (ع) در خصوص جایگاه و منزلت کلام الله مجید بیان نمود و گفت: قبل از قرآن برای کسی غنایی وجود نداشته و بعد از قرآن نیز برای کسی فقر وجود نخواهد داشت .

وی افزود : جاری بودن قرآن در زندگی ، رمز سعادت است و جاری بودن فرهنگ قرآنی در ذوب آهن ، این شرکت را حفظ می کند و به تعالی می رساند .

حجت الاسلام نعمتی نیز در این مراسم گفت: امید است در تمام مراحل زندگی به خصوص این ماه مبارک با قرآن مانوس باشیم و بتوانیم از اعماق وجودمان مفاهیم آن را به درستی درک کنیم.

وی افزود: دارالقرآن الکریم ذوب‌آهن اصفهان در این ماه عزیز در ۴۰ مرکز در سطح کارخانه محافل انس با قرآن برگزار می‌کند و بعد از ماه رمضان نیز کلاس‌های قرآن در سه سطح با همکاری معاونت آموزش و توسعه منابع انسانی دایر خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور جمع کثیری از روزه‌داران و مشتاقان فرهنگ قرآنی برگزار شد، رضا ایزدی از قاریان برجسته کشور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

گفتنی است دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۷:۳۰ صبح نیز محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر شرکت برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: