در راستای تعهد این شرکت به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر

پیوستن ال‌جی به برنامه RE۱۰۰

پیوستن ال‌جی به برنامه RE100
کدخبر : 579793

ال‌جی با شتاب بخشیدن به حرکت به سوی کربن صفر به تلاش‌های خود برای تحقق چشم‌انداز ESG )محیط زیست، منافع اجتماعی و حاکمیت) و "زندگی بهتر برای همه" ادامه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به طرح RE۱۰۰ (Renewable Energy ۱۰۰) پیوست. RE۱۰۰ یک طرح جهانی است که از شرکت‌هایی که ۱۰۰ درصد برق مصرفی خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند حمایت می‌کند. تصمیم پیوستن به RE۱۰۰ نمونه دیگری از تعهد پیوسته ال‌جی به پایداری و ایفای مسئولیت خود به عنوان یک شهروند حقوقی در جهان است. 

ال‌جی طرح‌های مربوط به تبدیل انرژی مصرفی تمامی سایت‌های تجاری خود تا سال ۲۰۵۰ به ۱۰۰ درصد انرژی تجدیدپذیر را نهایی کرده است. ال‌جی برای رسیدن به این هدف استفاده از برق تولید شده از منابع تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را به مرور به میزان ۶۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ و ۹۰ درصد تا سال ۲۰۴۰ افزایش خواهد داد تا بتواند در سال ۲۰۵۰ به هدف ۱۰۰ درصدی خود دست یابد.     

ال‌جی با گسترش تولید و مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر علاوه بر نصب پنل‌های خورشیدی با بهره‌وری بالا در دفاتر و تأسیسات کارخانجات خود اقدامات جانبی متنوع دیگری را نیز انجام خواهد داد. دریافت گواهی‌نامه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر (RECs)، امضاء قراردادهای خرید برق تولید شده با استفاده از منابع تجدیدپذیر (PPAs) و پرداخت حق بیمه شرکت ملی برق کره (KEPCO) در کشور کره جنوبی مثال‌هایی از این اقدامات هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: