مبین نت

استراتژی مبین نت فعالیت بیشتر در حوزه هوشمندسازی است

استراتژی مبین نت فعالیت بیشتر در حوزه هوشمندسازی است
کدخبر : 580385

در صنایع مختلف شرکتهای متعددی هستند که می توانیم این مدل کارها را انجام دهیم اما خوش آوازه بودن و اجرای کارهای بزرگ که موننکو در صنعت کشور انجام داده ما را ترغیب کرد تا با این مجموعه این تفاهم نامه را امضا کنیم.

شرکت ارتباطات مبین‌نت و شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران طی تفاهم‌نامه‌ای، در حوزه توسعه پایدار و ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارهای بازار هدف اعلام همکاری کردند. این تفاهم‌نامه ظهر سه‌شنبه ۶ تیر، طی نشستی در ستاد خبری نمایشگاه الکامپ واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور مهدی غیناقی رئیس هیئت مدیره مبین‌نت و کاوه ذهبی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره موننکو ایران امضا شد.

معاونت فروش و بازاریابی سازمانی مبین نت در حاشیه الکامپ ٢٦، در گفتگو با سیارنیوز در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: شرکت موننکو یکی از شرکتهای باسابقه و از مشاوران گروه مپنا هستند که بیش از ۵۰ سال است به عنوان یک شرکت مشاور در حوزه صنایع بزرگ و مادر کشور از جمله حوزه نفت و گاز، معدن، راهداری، ریلی …در حال فعالیت هستند.

ناصر مردادی افزود: با توجه به اینکه رویکرد کل دنیا به سمت هوشمندسازی صنایع است استراتژی مبین نت نیز فعالیت بیشتر در حوزه هوشمندسازی است و در تلاش برای اینکه نقش بیشتری را در این حوزه ایفا کند؛ کمااینکه طی دو سال اخیر ، کسب تجربیات زیاد و پلتفرمهای مختلف گویای این موضوع است. پیوستن ما با شرکت موننکو این هم افزایی را ایجاد میکند که با تجربه و آشناییت خوبی که موننکو در حوزه هوشمندسازی صنایع سنگین مثل نفت و گاز و برق، نامی خوش آوازه در این حوزه دارند تصمیم گرفتیم با جویند شدن و پیوستن با این شرکت بتوانیم کانسپتهای هوشمندسازی و به روزسازی صنایع مان را کلید بزنیم که این هم افزایی در این تفاهم نامه نوشته شد که امیداریم با کمک هم نه تنها در کشور بلکه این هم افزایی را به کشورهای اطراف نیز صادر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه مبین نت از بین چند شرکت برای این همکاری انتخاب شد، گفت:در صنایع مختلف شرکتهای متعددی هستند که می توانیم این مدل کارها را انجام دهیم اما خوش آوازه بودن و اجرای کارهای بزرگ که موننکو در صنعت کشور انجام داده ما را ترغیب کرد تا با این مجموعه این تفاهم نامه را امضا کنیم.

مردادی در خصوص اینکه قرار است تمام پروزه ها هوشمندسازی شود اما استارت کار با کدام پروزه هست؟ گفت: هر آنچه دو طرف به آن نقطه برسند مطلوب ما هست یعنی در حال حاضر، در حوزه آبرسانی هوشمندسازی صنعت برق، صنعت گاز، پروزه هایی هست اما هر کدام که در کنداکتور آنها باشد ما هم برنامه زیری و اجرا خواهیم کرد، به محض اینکه قراردادها بسته شود اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری مبین نت و شرکت موننکو، با هدف ایجاد هم‌افزایی و هم‌گرایی در توسعه پایدار و ایجاد تحول دیجیتال در صنایع بزرگ کشور از جمله پتروشیمی، فولاد و صنعت و معدن بین شرکت ارتباطات مبین‌نت و شرکت موننکو ایران منعقد شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، مبین‌نت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سازمانی، راهکارهای ارتباطی مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا را جهت ایجاد و توسعه اکوسیستم دیجیتال در صنایع سنگین ارائه خواهد داد؛ ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و ابری و ارائه راهکارهای هوشمندسازی مبتنی بر اینترنت اشیا و از جمله خدماتی است که در مسیر تحول دیجیتال صنایع هدف ارائه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: