مشاور رئیس جمهور:

منطقه آزاد ماکو، پیشگام مناطق آزاد در تکریم سرمایه گذار است

 منطقه آزاد ماکو، پیشگام مناطق آزاد در تکریم سرمایه گذار است
کدخبر : 581321

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:منطقه آزاد ماکو، پیشگام و الگوی مناطق آزاد در تکریم سرمایه گذار است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حجت اله عبدالملکی در حاشیه بازدید از غرفه منطقه آزاد ماکو در دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس افزود: معرفی کتاب جامع راهنمای سرمایه گذاری برای اولین بارتوسط

سازمان منطقه آزاد ماکو انجام می شود که بعد از پبشگامی در الکترونیکی کردن فرآیند سرمایه گذاری در بین مناطق آزاد، اینبار از کتاب جامع راهنمای سرمایه گذاری رونمایی کرد.

وی افزود: این کتاب برای اولین بار در بین مناطق آزاد توسط معاونت اقتصادی سازمان ماکو تدوین و در اختیار علاقه مندان به سرمایه گذاری در مناطق قرار گرفت.

عبدالملکی اظهار داشت:‌ تمامی مسائل و نکات مهم سرمایه گذاری و فعالیتهای اقتصادی به لحاظ قانونی و فنی از ابتدای ورود سرمایه گذار به مناطق آزاد به ویژه ماکو تا مرحله بهره برداری طرح برای آگاهی و هدایت درست فعالین اقتصادی در این کتاب گردآوری شده است.

دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با حضور حجت عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سایر مدیران عامل مناطق ازاد کشور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: