منطقه آزاد ماکو

استقبال کم نظیر فعالان اقتصادی از نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس

استقبال کم نظیر فعالان اقتصادی از نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس
کدخبر : 581346

دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد وویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس در دومین روز از برگزاری با استقبال کم نظیر و پرشور فعالان اقتصادی و علاقمندان به سرمایه گذاری مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حضور فعالان اقتصادی وسرمایه گذاران خارجی ازجمله کشورهای افغانستان،‌پاکستان و روسیه در این نمایشگاه قابل توجه بود.

به گفته معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه آخرین راهکارهای صادرات، معرفی ظرفیت‌ها، راهکارهای رفع موانع است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری مناطق آزاد برگزار می‌شود.

علی جلوه افزود: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با شرکت‌های صادراتی جدید در زمینه‌های مختلف و رونق تولید و توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی با برگزاری ۴۰ غرفه در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۵ تا ۲۰ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: