دانش و تخصص کلید موفقیت در رشته باربری

خسارت،عامل خرید بیمه بدنه از سوی رئیس اداره باربری بیمه رازی

خسارت،عامل خرید بیمه بدنه از سوی رئیس اداره باربری بیمه رازی
کدخبر : 581623

رئیس اداره نظارت بر صدور بیمه نامه‌های کشتی و هواپیما بیمه رازی، دانش و تخصص را کلید موفقیت در رشته باربری می‌داند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، برنامه زنده سه‌شنبه‌های پاسخگویی در حالی به قسمت شصت و هشتم رسید که  از قسمت قبل، در این برنامه تجربیات مهمان در راستای ایجاد مسیری روشن پیش‌روی دانشجویان رشته مدیریت بیمه و شبکه فروش، بیان می‌شود.

در این قسمت فاطمه قاسمی- رئیس اداره نظارت بر صدور بیمه‌نامه‌های کشتی و هواپیما بیمه رازی که در دوران دانشجویی علاقمند به فعالیت در رشته‌های مهندسی بوده و از ابتدای حضور در بیمه رازی در رشته باربری فعالیت کرده است، مهمان بود.

مهمان این قسمت اولین بیمه‌نامه‌ای که برای خود خریده بیمه نامه شخص ثالث بوده و زمانی که اولین خسارت مالی در تصادف با خودرو تجربه کرده، بیمه بدنه نیز خریداری کرده است. او با وجود آنکه علاقمند به رشته مهندسی بوده و در رشته باربری کار کرده است، اما اولین بیمه نامه را برای بیمه گذار در رشته مسئولیت صادر کرده است.

او از دلایل انتخاب رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی به مشاوره اطرافیان، بازار کار و فضای کمک رسانی به یکدیگر از طریق این رشته تحصیلی اشاره کرد.

این عضو خانواده بیمه رازی، ادامه داد: در دوران تحصیل هیچگاه به فعالیت در حوزه باربری فکر نکردم و شرایط شرکت من را به سمت انتخاب رشته باربری سوق داد.

او خاطرنشان کرد: در دوران تحصیل به دلیل آنکه رشته مهندسی دارای جزئیات بسیاری بود، علاقمند به این رشته بیمه‌ای شدم، اما زمانی که به صورت جدی کار را در رشته باربری آغزا کردم متوجه جزئیات بسیار در این رشته شدم.

رئیس اداره نظارت بر صدور بیمه‌نامه‌های کشتی و هواپیما گفت: با توجه به دانش و آگاهی فعلی به دانشجویان رشته مدیریت بیمه توصیه می‌کنم، در کنار درس به صورت پاره وقت یا تمام وقت به کار در ررشته بیمه بپردازند.

قاسمی با بیان اینکه انتخاب دانشگاه خوب تاثیر بسزایی در آینده شغلی افراد دارد، تاکید کرد: دانشجویان رشته مدیریت بیمه حتما یک زبان بین المللی را انتخاب کنند و در کنار دانشگاه، دوره‌های آزاد را شرکت کنند.

او بیان کرد: در مسیر شغلی خلاقیت و به‌روز بودن بسیار مهم است، زیرا جهان با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و اگر به‌روز بودن در دستور کار افراد قرار نگیرد، از جهان عقب خواهند ماند، در حال حاضر هوش مصنوعی تغییرات بسیاری را ایجاد کرده و این تغییرات به زودی به رشته بیمه وارد خواهد شد و اگر افراد خود را منطبق بر این تغییرات به‌روز نگه ندارند، از بازار کار کنار گذاشته خواهند شد.

رئیس اداره نظارت بر صدور بیمه‌نامه‌های کشتی و هواپیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کتوب و متون فارسی نیاز دانشجویان را برطرف می‌کند یا نیاز به مطالعه کتوب بین المللی است، گفت: کتوب و متون فارسی در رشته مدیریت بیمه آنچنان به‌روز نیست و دانشجویان حتما باید کتوب بین المللی را مطالعه کنند، این موضوع در حالی مطرح می‌شود که دانشگاه‌های مطرح کشور از اساتید به‌نام و با تجربه بهره می‌برند.

در بخشی از این برنامه مسیری برای شبکه فروش در رسته باربری ترسیم شد، که قاسمی مهم‌ترین نکته برای فعالیت شبکه فروش را افزایش سطح دانش، تجربه و تخصص دانست و گفت: به دلیل آنکه رشته حمل و نقب و تمام زیرمجموعه‌های آن رشته تخصصی محسوب می‌شود، نیاز است تا شبکه فروش سطح تخصص و دانش خود را در این رشته افزایش دهند.

رئیس اداره نظارت بر صدور بیمه‌نامه‌های کشتی و هواپیما تاکید کرد: با توجه به دانش، تجربه و تخصص همکاران شعب، شبکه فروش و کارگزاران می‌توانند در مسیر ارتقا دانش و تخصص خود از همکاران شعب استفاده کنند.

قاسمی بزرگترین چالش رشته باربری را تحریم‌ها دانست و یادآور شد: به واسطه تحریم‌ها بخشی از بازار رشته باربری از دست رفته است که بیمه رازی در ابتدای تشدید تحریم‌ها، با همراهی شبکه فروش بازطراحی و طراحی بیمه‌نامه‌های جدید را در دستور کار خود قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: