شـرکت فـولاد سفیددشـت

برگزاری همایش سفیران تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه به میزبانی فولاد سفیددشت

برگزاری همایش سفیران تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه به میزبانی فولاد سفیددشت
کدخبر : 582509

همایـــش دور روزه ســـفیران تعالـــی شـــرکت های گـــروه فـــولاد مبارکـــه در روزهـــای 22 و 23 مردادمـــاه بـــه میزبانـــی فـــولاد سفیددشـــت و بـــا موضـــوع سیســـتم های مدیریتـــی برگـــزار شـــد.

در ایـن همایـش کـه بـا حضـور دکتـر پویـان برگـزار شـد، مدیرعامـل شـرکت فـولاد سفیددشـت گفـت: دوره سیسـتم های مدیریتـی به منظـور تحکیـم و آمـوزش اسـتانداردهای مدیریتـی به صـورت واقع بینانـه، کاربـردی و یکپارچـه برگـزار شـد.

محمود ارباب زاده با اشاره به اهمیت برگزاری همایش سفیران تعالی در فولاد سفیددشت، افزود: با توجه به عنوان پرمحتوای سفیران تعالی و در شرایط موجود، ایجاد همگرایی، همراستایی و همبستگی بین شرکت های گروه فولاد مبارکه از اهمیت زیادی برخوردار است. سفیران تعالی رسالت بزرگی بر عهده دارند و می توانند موجب تقویت همگرایی بین شرکت های گروه شوند و آینده گروه در فضای کسب وکار جدید را تضمین کنند.

وی در خصوص دیگر اهداف برگزاری این همایش گفت: همچنین این همایش در توانمندسازی نمایندگان تعالی شرکت های گروه فولاد مبارکه و در راستای پیاده سازی و اجرای نظام مند مفاهیم مدیریتی مرتبط با مدل تعالی سازمانی شرایطی فراهم می کند تا فضای هم اندیشی و درنهایت اشترا ک گذاری رویکردهای فولاد مبارکه تقویت گردد.

گفتنی است همایش های سفیران تعالی به صورت دوره ای و با موضوعات مرتبط با تعالی و تحول سازمانی برگزار می گردد. هدف از برگزاری این همایش ها تبادل تجارب، آموزش افراد و ارتقای سطح تعالی سازمانی در گروه فولاد مبارکه است. تا کنون چهار دوره هم اندیشی با موضوعات نظام پیشنهادها، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و سیستم های مدیریتی به میزبانی شرکت های فولاد مبارکه، فنی مهندسی فولاد، فولاد سفیددشت و فولاد سنگان برگزار گردیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: