توسط هیات پذیرش رقم خورد؛

موافقت فرابورس با طرح کسب و کار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان»

موافقت فرابورس با طرح کسب و کار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان»
کدخبر : 584842

روز گذشته هیئت پذیرش فرابورس ایران با کلیات طرح کسب‌وکار «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان» (سهامی عام در شرف تاسیس) در فرابورس ایران، موافقت کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در آخرین جلسه هیئت پذیرش فرابورس، شرکت پروژه استحصال طلای تفتان به‌عنوان شرکت سهامی عام در شرف تأسیس مورد بررسی قرار گرفت و با کلیات طرح کسب و کار این شرکت پروژه موافقت شد.

گفتنی است این شرکت از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین است که با نماد تاصیکو در بازار سرمایه حضور دارد.

سرمایه این شرکت یک هزار و 600 میلیارد تومان است و دو فاز دارد. فاز اول احداث کارخانه با ظرفیت نیم تن و فاز دوم طرح توسعه فاز اول با افزایش تولید از 500 کیلوگرم طلا به یک‌تن است.

فاز اول این طرح به زودی راه اندازی خواهد شد و فاز دوم از محل پذیره‌نویسی عمومی از طریق بازار سرمایه به مبلغ 500 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

این گزارش حاکی است کلیات طرح کسب‌وکار این شرکت توسط اعضای هیئت پذیرش فرابورس مورد موافقت قرارگرفته و موسسین جهت ادامه روند اخذ مجوز عرضه عمومی به سازمان بورس ارجاع داده شده اند.

شایان‌ذکر است فاز اول که تولید 500 کیلوگرم طلا است تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بهره‌برداری از فاز دوم طبق پیش‌بینی در سال 1404 خواهد بود، البته ممکن است زودتر هم اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: