در سالروز شهادت سردار سلیمانی انجام شد

افتتاح منزل جهادی توسط قرارگاه جهادی شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان

کدخبر : 590899

همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، و به یاد ایشان و شهید جامعه بسیج کارگری کشور شهید کاظم زاده، پنجاه و پنجمین باب منزل جهادی ساخت قرارگاه خودکفایی و جهادی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در روستای چم‌نور از توابع باغبهادران استان اصفهان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این منزل، که سرهنگ عجمیان فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی،  سرهنگ عطایی رئیس بسیج کارگری و کارخانجات سپاه صاحب الزمان(عج)،سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان و چند تن از مدیران ذوب آهن اصفهان و رئیس کمیته امداد لنجان حضور داشتند، سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان گفت: در طی دوسال گذشته تا کنون، تعداد ۵۵ باب منزل مسکونی جهت نیازمندان در بخش‌های مختلف شهرستان لنجان ساخته و تحویل خانواده های این عزیزان گردیده است.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز سه واحد دیگر آماده بهره برداری است که در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد. سرهنگ فرهمند یاد آور شد:بسیج ذوب آهن اصفهان علاوه بر انجام مأموریت های محوله، در نظر دارد با راه اندازی مؤسسه خیریه، هم‌سو با کمیته امداد، اقدام به گسترش جامعه هدف قرارگاه خودکفایی و جهادی شهید تندگویان نماید و خانواده‌های بازنشستگان، از کار افتادگان و حتی فوتی های ذوب ‌آهن ی را نیز تحت پوشش قرار دهد. وی گفت: با راه اندازی مؤسسه مذکور، قرارگاه خادمین رضوی نیز زیر نظر این مجموعه فعالیت خواهد کرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت مدیریت عالی و مدیران مرتبط شرکت، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و خیرین مشارکت کننده در پروژه های جهادی قدردانی نمود.

همچنین در آیین مذکور برادر جلالی مدیر قرارگاه خودکفایی و جهادی حوزه مقاومت بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت های جهادی گفت: پروژه احداث منزل مسکونی یاد شده با مساعدت و همکاری بخش‌های مختلف مجتمع بزرگ ذوب ‌آهن اصفهان از جمله مدیریت های نسوز، راه و ساختمان و نت مکانیک، با حدود ۳۰۵۰ نفر ساعت از اردیبهشت‌ماه سال جاری شروع و در شهریورماه پایان یافت.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: