مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

۲۲۷ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی قشم مشغول فعالیتند

کدخبر : 591055

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارزش ریالی و ارزی تولیدات صنعتی در این منطقه از 9 ماهه امسال به بیش از 80 هزار و 462 میلیارد ریال و 631 میلیون دلار رسید.

مرتضی صابری با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تولید توسط ۲۲۷ واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی جزیره صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۸ مورد پروانه بهره برداری جدید صادر و ۳۵ مورد تمدید پروانه بهره برداری صورت گرفته و ۱۰۳مجوز فعالیت طرح های صنعتی تایید شده، صادر شده است.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین در این مدت بیش از ۴۱۲ هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در این منطقه صورت گرفته است.

صابری خاطرنشان کرد: عمده محصولات صنعتی تولید شده واحدهای فعال در منطقه آزاد قشم، مربوط به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در حوزه های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال همچنین بازنگری و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه تولید با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با احصا مشکلات شاهد رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و رونق تولید در جزیره خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: