تامین سرمایه لوتوس پارسیان

فرصتی برای کسب ۲۸.۵٪ بازده موثر تا پایان سال | نماد «اعتماد» روزانه ۰.۱ درصد سود می‌دهد

کدخبر : 592335

سود سرمایه‌گذاری در صندوق اعتماد آفرین پارسیان در دو ماه پایانی سال به 28 درصد افزایش یافت.

سود سرمایه‌گذاری در صندوق اعتماد آفرین پارسیان در دو ماه پایانی سال به ۲۸ درصد افزایش یافت.

 تامین سرمایه لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان که با نماد «اعتماد» در فرابورس ایران معامله می‌شود، سود سرمایه‌گذاری در ماه‌های بهمن و اسفند ۱۴۰۲ را برابر ۲۸ درصد بازده مؤثر سالانه اعلام کرده است و چنانچه این نماد را از ابتدای بهمن ماه تا پایان اسفند ماه در پرتفوی خود نگهدارید، بازده مؤثر برابر ۲۸.۵ درصد سالانه کسب خواهید کرد.

بر این اساس،‌ چنانچه سرمایه‌گذار در روز یکم بهمن ماه نماد «اعتماد» را در پرتفوی خود داشته باشد،‌ تا پایان بهمن ماه برابر ۲۸ درصد بازده موثر سالانه به دست می‌آورد و اگر تا پایان اسفند ماه نماد «اعتماد» را در پرتفوی خود نگه‌دارد، برابر ۲۸.۵ درصد بازده سالانه از این نماد در پرتفوی خود کسب خواهد کرد.

از آنجا که صندوق اعتمادآفرین پارسیان تقسیم سود دوره‌ای ندارد، بنابراین سود واحدها به صورت روزانه به ارزش روز آنها اضافه خواهد شد و ارزش واحدهای صندوق به صورت روزانه رشد می‌کند.

از مهمترین مزایای سرمایه‌گذاری در نماد «اعتماد» سود همیشگی و ریسک بسیار پایین آن است که امکان یک سرمایه‌گذاری امن برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و حرفه‌ای را فراهم کرده است. به عبارت دیگر، نماد «اعتماد» کسب سود همیشگی و مطمئن در پرتفوی بورسی شما را تضمین می‌کند.

صندوق اعتماد آفرین پارسیان اولین صندوق قابل معامله با درآمد ثابت در بازار سرمایه کشور است که با پایبندی به تعهدات، ثبات سودآوری و نقدشوندگی بسیار بالا، نظر سرمایه‌گذاران بازار سرمایه را به خود جلب کرده است.

سرمایه‌گذاری در صندوق اعتماد آفرین پارسیان از طریق کارگزاری‌ها امکان‌پذیر است. سرمایه‌گذاران پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، باید در یکی از شرکت‌های کارگزاری ثبت‌نام کرده و دسترسی به سیستم معاملات آنلاین آن کارگزاری را دریافت کنند و از آن پس می‌توانند واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را با نماد «اعتماد» خرید و فروش کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: