بانک توسعه تعاون

۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای افزایش ظرفیت تولیدی شرکت زرین ظفر خرم‌آباد

کدخبر : 593895

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از نزدیک با مدیران شرکت زرین ظفر خرم‌آباد به گفتگو نشست، این شرکت با تسهیلات 400 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون برنامه های توسعه ظرفیت را به اجرا در می‌آورد.

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه بازدید از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان از شرکت زرین ظفر خرم‌آباد نیز بازدید به‌عمل آورد و با مدیرعامل و مسؤولان این شرکت در خصوص افق آینده و طرح توسعه‌ای شرکت و تأمین سرمایه مورد نیاز به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شیخ حسینی در این بازدید اظهار داشت: حضور جدی و موثر بانک توسعه تعاون در عرصه تولید و اشتغال لرستان موجب بروز و ظهور واحدهای تولیدی جدید و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای در حال فعالیت است.

وی افزود: شرکت زرین ظفر با دریافت این میزان تسهیلات در آینده‌ای نزدیک، یک خط تولیدی دیگر به این واحد تولیدی اضافه خواهد نمود، مطابق برنامه، این شرکت با مشارکت بانک توسعه‌ تعاون و با بهره گیری از تسهیلات ۴۰۰ میلیارد ریالی، بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات غذایی با بالاترین کیفیت و استاندارد در غرب کشور خواهد شد.

در ادامه مدیر عامل شرکت زرین ظفر خرم‌آباد گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در فاز اول با یک خط تولید کیک و بیسکویت آغاز به کار کرد و در ادامه با توسعه فازهای بعدی خط تولید ویفر و مواد غذایی نیز به خطوط تولید آن اضافه شد

وی افزود: . بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید و اشتغال، ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در بخش ایجادی و سرمایه در گردش جهت راه اندازی خط جدید محصولات شرکت از محل تسهیلات بخش جاری این بانک به شرکت زرین ظفر اعطا نموده است. زرین ظفر از ابتدا با به کارگیری ۵۰ نفر آغاز به تولید کرد که با اعطای تسهیلات ارزان قیمت توسط بانک توسعه تعاون و راه اندازی خطوط تولید جدید هم اکنون زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم می‌گردد.

در این بازدید، مسئولین شرکت زرین ظفر خرم‌آباد به خاطر همکاری و حمایت‌های ویژه در بحث مالی و اداری در راستای افزایش تولید، سرمایه و اشتغال از مدیرعامل و همکاران این بانک تشکر و قدردانی نمود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: