منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

فراخوان شرکت خدمات هوایی پیام برای خاکبرداری و خاکریزی دیوار بتنی پیش ساخته

کدخبر : 595047

شرکت خدمات هوایی پیام برای خاکبرداری و خاکریزی جهت تسطیح و زیر سازی، حمل و نصب دیوار بتنی پیش ساخته موجود، فراخوانی منتشر کرد.

 

این شرکت در نظر دارد مناقصه­ عمومی یک مرحله­ای، اجرای عملیات خاکبرداری، خاکریزی، حمل و نصب دیوار بتنی پیش ساخته مطابق با نقشه های پیوست بطول ۴۰۰۰ متر واقع در مهرشهر کرج را از طریق مناقصه عمومی و براساس قانون برگزاری مناقصات مصوب سال ۱۳۸۳ به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، بر اساس این گزارش، اسناد و مدارک این مناقصه که از طریق مراجعه به سامانه تدارکات دولت به نشانیwww.setadiran.ir  قابل دریافت می­باشد از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲ الی ۰۷/۰۱/۱۴۰۳ به فروش می­رسد.

همچنین، مهلت تحویل پیشنهادات تا روز سه شنبه ۲۸/۰۱/۱۴۰۳ و نحوه تحویل اسناد از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت به نشانیwww.setadiran.ir  می­باشد.

لازم به ذکر است حداقل گواهینامه مورد نیاز جهت شرکت در این مناقصه، داشتن حداقل رتبه ۵ پیمانکاری با تاریخ معتبر در رشته ابنیه یا راه و ترابری از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور است.

متقاضیان شرکت در این مناقصه، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۰۲۶۳۳۱۷۱۳۲۳-۴ و ۳۳۲۶۶۱۳۵-۰۲۶ امور قراردادها تماس حاصل نمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: