به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام:

تقدیر رییس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیرعامل و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

کدخبر : 595248

به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام که از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام انجام شد، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اهدای لوح تقدیر از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و پرسنل این منطقه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام که  از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام انجام شد، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اهدای لوح تقدیر از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و پرسنل این منطقه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در متن لوح تقدیر کاپیتان محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده است: نظر به تلاش های موثر و متعهدانه جنابعالی و همکاران محترم در جریان برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام و ایجاد فضای امید آفرینی به منظور حضور بازدیدکنندگان که در امنیت کامل و با حفظ اصول ایمنی به انجام رسید، این لوح سپاس به پاسداشت تدابیر شایسته و تلاش های بایسته حضرتعالی به حضورتان تقدیم می گردد.

اینجانب به سهم خود، قدم های موثر شما عزیز بزرگوار و آن مجموعه مصمم و فعال را ارج نهاده و برای جنابعالی توفیق بیش از پیش و روز افزون را در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به آحاد مردم عزیز را از درگاه پروردگار قادر متعال مسئلت دارم.

گفتنی است نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام که از ۱۶ تا ۱۹ اسفند سال‌جاری به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، حدود ۴۰ هزار نفر از مردم و علاقمندان به صنعت هوایی از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: