پتروشیمی ارومیه

شاروم بیشترین رشد فروش نسبت به سال گذشته

کدخبر : 595409

شرکت پتروشیمی ارومیه در اسفند موفق به ثبت درآمد ۱۹۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به ماه قبل و میانگین سال ۳۰ درصد رشد داشته است.

شرکت پتروشیمی ارومیه در اسفند موفق به ثبت درآمد ۱۹۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به ماه قبل و میانگین سال ۳۰ درصد رشد داشته است.

 پترول، شرکت پتروشیمی ارومیه در اسفند موفق به ثبت درآمد ۱۹۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به ماه قبل و میانگین سال ۳۰ درصد رشد داشته است. همچنین به واسطه ‌بهره‌برداری ‌از‌طرح‌های‌ توسعه ‌جدید جمع مبلغ فروش شاروم در دوره ۱۲ ماهه به ۱،۸۰۷ میلیارد تومان رسیده که افزایش ۸۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

شاروم در این ماه ۴،۱۴۸ تن سولفات پتاسیم تولید داشته که به نسبت ماه گذشته ۱۸ درصد و نسبت به میانگین سال ۹۱ درصد افزایش داشته است. همچنین کل تولیدات سولفات پتاسیم در دوره ۱۲ ماهه به ۲۸ هزار تن رسیده که ۶۵ درصد بیشتر از تولیدات سال گذشته بوده است.

در بخش فروش نیز شاروم در اسفند میزان ۳،۴۵۵ تن سولفات پتاسیم را در بخش داخلی به فروش رسانده است که رشد ۳۹ درصدی نسبت به ماه بهمن داشته است. همچنین پتروشیمی ارومیه در دوره ۱۲ ماهه ۱۴۰۲، جمعا ۳۲.۶ هزار تن از این محصول را به فروش رسانده است که ۷۱ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.

نرخ سولفات پتاسیم این شرکت در اسفند نیز بدون تغییر و در قیمت ۴۰.۹ میلیون در تن ثابت ماندلازم به ذکر است که سولفات ‌پتاسیم ‌تولیدی ‌شاروم ‌به ‌سازمان‌ حمایت ‌کشاورزی ‌فروخته ‌می‌شود ‌و نرخ ‌فروش‌ آن توسط‌ مناقصه ‌‌و ‌با ‌تبعیت ‌از‌ نرخ‌های ‌جهانی‌کشف‌ می‌شود.با توجه به نرخ‌ آخرین ‌مناقصه‌ برگزار ‌شده و دلار نیمای حدود ‌۴۰.۵ تومانی، نرخ فروش سولفات پتاسیم این شرکت ‌۹۶۰ دلار/تن‌ می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: