بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد

کدخبر : 595759

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک برای تحقق شعار سال 1403 برنامه عملیاتی دارد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در شورای معاونین بانک اظهار داشت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب نیز بسیار مدبرانه است، رهبر فرزانه انقلاب طی جلسه اخیر با کارگزاران و مسئولین ابعاد و جوانب رشد تولید و مشارکت مردم را در حوزه های مالی، فکری و اقتصادی تبیین فرمودند. مشارکت مردم می تواند تا حدی فشار بر بانکها را کاهش دهد. اگر فشار بر بانکها در اقتصاد از حد تعادل فراتر رود گرچه در کوتاه مدت ممکن است برخی مسائل را ساماندهی نماید اما در میان مدت ممکن است دستاورد نهایی تحت تاثیر قرار گیرد، لذا شبکه بانکی می تواند از فرصت مشارکت مردم برای تنظیم بهتر بازار پولی و بانکی و ارائه دستاوردهای مناسب و ماندگار بهره ببرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان داشت: این بانک برنامه ها و سیاست های خود را در سال جدید در راستای تحقق شعار سال به اجرا در می‌آورد، راهبردها و سیاست های اصلی سالیانه بانک با مشارکت همکاران و برپایه دانش و تخصص همکاران در صف و ستاد در حال تدوین است.

شیخ حسینی تصریح نمود: تحقق شعار سال فراتر از نمادها و نشانه ها نیازمند برنامه عملیاتی است. مشارکت دادن مردم می تواند از طریق راه اندازی پلتفرم ها به طور دقیق و هدفمند عملیاتی شود. از جمله پلتفرمی که بانک توسعه تعاون با موسسه آرمان مهر رضوی مورد تفاهم قرار داده است و می تواند زمینه برای تامین مالی پروژه های مهم بخش مسکن به ویژه طرح مسکن ملی را با هدف محرومیت زدایی فراهم نماید.

وی گفت: پیش بینی می شود فعالیت بانکی در سال ۱۴۰۳ دشوارتر باشد، زیرا بانک مرکزی هدفگذاری کرده تا رشد نقدینگی را در این مرحله از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش دهد، هدف بانک نیز پرداخت ۵ همت ماهیانه است، با توجه به این که مطابق سهمیه بانک مرکزی، بانک ماهیانه محدود به تنها پرداخت ۱ همت پرداختی جدید تسهیلات است، مابقی ۴ همت ماهیانه باید از طریق وصول بموقع جبران شود، البته به دنبال جهش در عملکرد منابع است، چنانچه بانک طی عملکرد جهشی ۷۴ همت منابع کنونی را به ۱۵۰ همت در سال جدید افزایش دهد.

این مقام بانکی توصیه کرد: هر سازمان برای عملکرد صحیح ضرورت دارد پرهیز از حاشیه ها را مد نظر داشته باشد، حاشیه ها و شایعه ها سازمان را از مسیر اصلی خود منحرف می کند. همکاران در سطوح مدیریتی و اجرایی این نکات را مد نظر داشته باشند و روند مناسب عملکردی را تداوم بخشند.

شیخ حسینی تبیین نمود: حاشیه ها و شایعه ها یا عملکرد سازمان را هدف می گیرند یا شخصیت ها مورد تخریب قرار می دهند. خوشبختانه عملکرد بانک توسعه تعاون با تلاش و اهتمام همکاران، مطلوب بوده و هر گونه نگاه تخریب آمیز در خصوص عملکرد بانک، مطابق آمار و گزارش ها قابل پاسخ و روشنگری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: