تامین سرمایه لوتوس

امکان سرمایه‌گذاری مجدد سود فراهم شد

کدخبر : 596231

امکان سرمایه‌گذاری اتوماتیک از محل سود دوره در صندوق‌ سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان و پیروزان فراهم شد.

امکان سرمایه‌گذاری اتوماتیک از محل سود دوره در صندوق‌ سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان و پیروزان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، با توجه به درخواست تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران و با هدف افزایش خدمت‌رسانی و جلب رضایت حداکثری سرمایه‌گذاران، امکان سرمایه‌گذاری مجدد از محل سود در صندوق‌های لوتوس پارسیان و پیروزان مجددا فراهم شد.

از این پس سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند به جای واریز سود به حسابشان، درخواست صدور به ازای مبلغ سود ایشان ثبت شود، دیگر نیازی نیست منتظر واریز سود به حساب برای ثبت درخواست صدور باشند، بلکه می‌توانند با فعال کردن این گزینه در پرتال لوتوس، از امکان سرمایه‌گذاری مجدد از محل سود به صورت اتوماتیک بهره‌مند شوند.

همچنین، امکان تعیین درصد سرمایه‌گذاری مجدد برای سرمایه‌گذار فراهم شده است و بر این اساس سرمایه‌گذار می‌تواند تعیین کند تمام سود (۱۰۰ درصد) و یا بخشی از آن (از ۱۰ تا ۹۰ درصد) مجدد به صورت اتومات سرمایه‌گذاری شود. در صورت انتخاب ۱۰۰ درصد، در واقع سرمایه‌گذار ترجیح می‌دهد به جای دریافت سود نقدی، تمام مبلغ سود خود را به واحد سرمایه‌گذاری تبدیل کند و سرمایه خود را از محل سود افزایش دهد.

با سرمایه‌گذاری مجدد سود، سرمایه شما به صورت تدریجی افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب شما هر ماه سود بیشتری نسبت به دوره قبل کسب خواهید کرد و علاوه بر رشد تدریجی سرمایه، از سود تصاعدی نیز بهره‌مند می‌شوید.

مراحل فعال کردن گزینه سرمایه‌گذاری مجدد سود در پرتال لوتوس به شرح زیر است:

مراجعه به وبسایت تامین سرمایه لوتوس به آدرسlotusib.ir

انتخاب گزینه "ورود به سامانه"

وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور در صفحه ورود

ورود به قسمت "پروفایل کاربری" و انتخاب گزینه "مدیریت سود"

تایید مجوز سرمایه‌گذاری مجدد سود

انتخاب صندوق مورد نظر و گزینه تغییر

انتخاب حالت فعال

تعیین درصد سرمایه‌گذاری مجدد از محل سود و اعمال تغییر

امکان فعال و غیر فعال کردن سرمایه‌گذاری مجدد سود و نیز تغییر درصد آن در طول دوره برای سرمایه‌گذار در دسترس است و فقط از آغاز فرایند اعمال سود (برای صندوق لوتوس پارسیان ۲۵ام هر ماه و برای صندوق پیروزان آخرین روز هر ماه) تا حداکثر دو روز کاری بعد از آن، این امکان از دسترس خارج می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: