صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان

سود صندوق لوتوس پارسیان پرداخت شد

سود صندوق لوتوس پارسیان پرداخت شد
کدخبر : 596235

سود فروردین ماه 1403 صندوق لوتوس پارسیان به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

سود فروردین ماه ۱۴۰۳ صندوق لوتوس پارسیان به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سود دوره ۲۹ روزه منتهی به ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان ۲۴.۶ درصد سالانه معادل ۲۷.۶ درصد موثر، امروز شنبه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳- به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد. سود صندوق لوتوس پارسیان در دوره فروردین ماه برابر ۱.۹۵۴ درصد بازدهی طی دوره و معادل ۱۹,۵۴۲ ریال سود برای هر واحد سرمایه‌گذاری است و مبلغ کل سود واریز شده در این دوره بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است که به ازای بیش از ۵۵۲ میلیون واحد سرمایه‌گذاری حاصل شده است.

درخصوص زمان واریز سود به حساب بانکی سرمایه‌گذاران،‌ توجه به این نکته اهمیت دارد: سود همه سرمایه‌گذاران توسط صندوق لوتوس پرداخت شده است و چنانچه سرمایه‌گذار حساب بانک پارسیان خود را در پرتال لوتوس معرفی کرده‌ باشد، سود صندوق در لحظه‌ی پرداخت، به حساب او واریز می‌شود ولی چنانچه حسابی غیر از بانک پارسیان برای صندوق معرفی کرده باشید، پرداخت مشمول چرخه بین بانکی است و با توجه به زمان‌های مقرر در سیستم بانکی، مبلغ سود در حساب شما قرار خواهد گرفت.

آشنایی با صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان

صندوق لوتوس پارسیان یکی از بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود می‌باشد که تحت نظارت سازمان بورس به ثبت رسیده است. در این صندوق امکان سرمایه‌گذاری با فقط ۱۱۰ هزار تومان به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری فراهم است. مواعد پرداخت سود در این صندوق به صورت ماهانه است و تاریخ اعمال سود صندوق، ۲۵ام هر ماه می‌باشد. مدیر صندوق بر طبق امیدنامه، حداکثر تا ۲ روزِ کاری بعد از اعمال سود، موظف به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه‌گذاران است که با توجه به روال کاری صندوق، ظرف مدت یک روزِ کاری بعد از ۲۵ام هر ماه به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود. در این دوره به منظور کسب رضایت هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران، سود صندوق در روز تقسیم سود محاسبه و به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: