بنیاد علوی

بنیاد علوی در ساخت و تحویل ۱۴۰۰ واحد مسکونی محرومان استان لرستان مشارکت کرد

بنیاد علوی در ساخت و تحویل 1400 واحد مسکونی محرومان استان لرستان مشارکت کرد
کدخبر : 596261

با مشارکت بنیاد مستضعفان از سال 1400 تاکنون، 1400 واحد مسکونی به خانواده های نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان واگذار شده است .

 سهم بنیاد مستضعفان از واحدهای ساخته شده در استان لرستان از تفاهمنامه ۱۰ هزار واحدی ، ۸۶۵ واحد بوده که تاکنون ۷۰۰ واحد آن تحویل شده است ،همچنین براساس تفاهم نامه ۴۰ هزار واحدی سهم بنیاد ۱۰۷۰ واحد بوده که ۷۰۰ واحد آن تاکنون تحویل شده است.

بنیاد علوی با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه، براساس تفاهمنامه ۱۰ هزار واحدی ، برای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال و برای تفاهمنامه ۴۰ هزار واحدی نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی به ازای هر واحد۱۰ تن سیمان اهدا می کند.

یادآور می شود رئیس جمهوری روز گذشته ، در مراسمی به صورت وبیناری همزمان با سراسر کشور ۱۷۴۱ واحد مسکونی را به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان واگذار کرد که سهم مشارکت بنیاد مستضعفان از این واحدها ۱۴۰۰ واحد است .

این واحدهای مسکونی با مشارکت؛ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکمیل، آماده و ساخته شده اند.

مراسم واگذاری واحدهای مسکونی استان لرستان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، نماینده بنیادعلوی و معاونین ادارات مذکور برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: