تأمین سرمایه لوتوس پارسیان

سود صندوق پیروزان پرداخت شد

کدخبر : 596517

سود دوره 33 روزه منتهی به 31 فروردین ماه 1403 صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان معادل 25/11 درصد سالانه، امروز شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1403 به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق واریز شد.

سود دوره ۳۳ روزه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان معادل ۲۵/۱۱ درصد سالانه، امروز شنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق واریز شد.

به گزارش روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، سود یاد شده معادل ۲۲.۷۰۲ ریال به ازای هر واحد و برابر با ۲/۲۷ درصد بازدهی طی دوره است.

چنانچه سرمایه‌گذار حساب بانک پارسیان خود را در پرتال لوتوس معرفی کرده‌ باشد، سود صندوق در لحظه‌ی پرداخت، به حساب واریز می‌شود ولی چنانچه حسابی غیر از بانک پارسیان باشد، پرداخت مشمول چرخه بین بانکی است و با توجه به زمان‌های مقرر در سیستم بانکی، مبلغ سود در حساب قرار خواهد گرفت.

تاریخچه پرداخت سود

صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است و تحت مدیریت شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت می‌کند. مواعد پرداخت سود در این صندوق ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق پایان هر ماه است. مدیر صندوق بر طبق امیدنامه، حداکثر تا ۲ روز کاری بعد از اعمال سود، مجاز به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه‌گذاران است اما با توجه به روال کاری صندوق، در مدت یک روز کاری سود به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود. در دوره گذشته به دلیل فرارسیدن تعطیلات نوروز، سود صندوق ۲۷ روزه به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد، بنابراین سود روزهای باقی مانده‌ی دوره گذشته در دوره فعلی محاسبه و به حساب سرمایه‌گذاران واریز شده است.

افزایش روزهای کاری صندوق

تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان مدیر صندوق پیروزان، به منظور افزایش خدمت رسانی به مشتریان روزهای کاری صندوق را افزایش داد. به طوری که علاوه بر اینکه روزهای شنبه تا چهارشنبه به عنوان روز کاری صندوق لوتوس پیروزان محسوب می‌شود از این پس روزهای پنجشنبه نیز به عنوان روز کاری صندوق خواهد بود. لازم به ذکر است تعطیلات رسمی، روزِ کاری محسوب نمی‌شود.

نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق

 سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس به آدرس www.lotusib.ir امکان پذیر است.

چنانچه از قبل در پرتال لوتوس ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده‌اید کافی است پس از ورود به پنل کاربری خود، از قسمت ثبت سفارش اقدام به سرمایه‌گذاری در صندوق کنید.  فرآیند سرمایه‌گذاری در صندوق پیروزان به صورت زیر است:

اگر قبلا در پرتال تامین سرمایه لوتوس پارسیان ثبت نام نکرده و کد کاربری و رمز عبور ندارید، لازم است ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوید و سپس با ثبت نام در پرتال لوتوس کد کاربری و رمز عبور دریافت کنید و از طریق سیستم آنلاین معامله، صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را انجام دهید. فرآیند ثبت نام در پرتال لوتوس برای اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت زیر است:

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: