تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کدخبر : 597072

در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس بنیاد قلب پارس، از حمایت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قدردانی شد.

 در آیین سی‌امین سالگرد تأسیس بنیاد قلب پارس که با حضور «رامین معینی» قائم‌مقام این بنیاد، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، آیت‌الله «سید علی اصغر دستغیب» عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و ریاست هیأت امنای مجمع خیرین سلامت فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از پزشکان، خیرین و فعالان حوزه سلامت برگزار شد، از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس در همراهی با بنیاد قلب پارس برای کاهش دغدغه‌های مالی بیماران تقدیر شد.

قائم مقام بنیاد قلب پارس در این مراسم گفت: بر اساس تفاهم‌نامه این بنیاد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بیماران نیازمند برای دریافت وام قرض‌الحسنه با کمترین میزان کارمزد به این بانک معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: از محل این تفاهم‌نامه بیش از ۴۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بیماران واجد شرایط پرداخت شده است.

معینی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بستر مناسبی فراهم کرده تا نیکوکاران به شیوه‌های مختلف علاوه بر واریز مبالغ خیرانه خود به حساب بنیاد در این بانک، با افتتاح حساب در بانک و انتقال معدل گردش مالی به بنیاد قلب پارس و بیمارستان قلب کوثر در حمایت از بیماران قلبی قدم‌های مؤثری را بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: