پتروشیمی ایلام

مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام معارفه شد

کدخبر : 597151

هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با حضور قائم مقام مدیرعامل پترول و مدیران استان و شهرستان چوار امروز معارفه شد.

هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با حضور قائم مقام مدیرعامل پترول و مدیران استان و شهرستان چوار امروز معارفه شد.

«علی علیرضانژاد»، قائم مقام مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در این مراسم اظهار کرد: مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام بر اساس تجربه، تخصص و سوابق ارزنده و اصل مهم جهادی‌بودن انتخاب شده است.

علیرضانژاد ادامه داد: تغییر در ساختار مدیریت پتروشیمی ایلام بر اساس یک روال طبیعی انجام شده است.

وی افزود: مسئله لاینحل و پیچیده‌ای در پتروشیمی ایلام وجود ندارد.

علیرضانژاد با بیان اینکه در عصر تعامل و تکامل باید حفظ و رشد کرامت انسانی کارکنان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه انسانی در اولویت مدیرعامل جدید قرار گیرد.

قائم مقام مدیرعامل پترول با اشاره به اینکه مدیرعامل جدید پتروشیمی ایلام نظم را به عنوان خط‌مشی مجتمع تعریف خواهد کرد، افزود: با حضور جعفری‌فر شاهد تحولات مثبت و رو به رشدی در پتروشیمی ایلام‌ خواهیم بود.

وی افزود: پتروشیمی ایلام دست مسئولان و کارگزاران استان را در جهت تعامل بیشتر به گرمی می‌فشارد.

علیرضانژاد با تاکید بر اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام از سرآمدان پتروشیمی در ایران است، افزود: مجتمع پتروشیمی ایلام و ارغوان‌گستر در آینده و توسعه استان نقش چشمگیری خواهند داشت.

وی تامین خوراک، بدهی انباشته و سرمایه گذاری تامین خوراک را عمده‌ترین چالش‌های پتروشیمی ایلام عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ کار و تلاش در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته مورد تاکید قرار گیرد.

وی از جعفری‌فر خواست تولید، رعایت مسائل زیست‌محیطی و دفاع از عملکرد محیط‌زیستی در اولویت برنامه‌های شرکت پتروشیمی ایلام قرار گیرد.

عینیت بخشیدن به ظرفیت‌ها اولویت پتروشیمی ایلام خواهد بود

«داود جعفری‌فر» نیز در این مراسم اظهار کرد: عینیت بخشیدن به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها اولویت مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام خواهد بود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تقدیر از زحمات و خدمات تمام مدیران عامل پتروشیمی ایلام بویژه مهندس گرشاسبی گفت: یک و نیم میلیارد دلار در  پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

وی با تمجید از نگاه ویژه مدیران عامل هلدینگ خلیج فارس و پترول به استان ایلام خاطرنشان کرد: اگر مشکلات ایلام قرار است حل شود اکنون بهترین زمان است.

جعفری‌فر ادامه داد: به قابلیت‌های فرزندان استان ایلام آگاه هستم و حداکثر بهره‌برداری از ظرفیت نیروهای بومی پتروشمیی ایلام صورت خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: با همراهی مسئولان و جامعه نخبگانی استان باید به صورت ریشه‌ای مشکل خوراک پتروشیمی ایلام حل شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام افزود: راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان و اشتغال‌زایی است.

وی نظم، اخلاق در کار، توانمندسازی و مشارکت حداکثری در امور بدون ذهنیت قبلی را مهم‌ترین راهبرد خود در شرکت پتروشیمی ایلام عنوان کرد و ادامه داد: با همدلی و استفاده حداکثری از توان همکاران، جایگاه بسیار بالاتری در صنعت کشور برای این مجتمع عظیم پتروشیمی در دسترس است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: