شرکت مخابرات ایران

دکتر باقری از ورود شرکت مخابرات به اپراتوری‌های سلامت و حمل‌ونقل خبر داد

کدخبر : 597222

دکتر باقری، مدیر کل توسعه کسب‌و‌کار شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳، علاوه با اپراتوری‌های فعلی مخابرات، اپراتوری‌های سلامت و حمل‌و‌نقل را نیز به این شرکت اضافه اضافه کنیم.

دکتر باقری، مدیر کل توسعه کسب‌و‌کار شرکت مخابرات ایران،  اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳، علاوه با اپراتوری‌های فعلی مخابرات، اپراتوری‌های سلامت و حمل‌و‌نقل را نیز به این شرکت اضافه اضافه کنیم.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر یاسر باقری، مدیر کل توسعه کسب‌وکار شرکت، با اعلام این خبر در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس گفت: در حوزه اپراتوری حمل‌ونقل، جلسات منظم ما از ابتدای امسال شروع شده و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، با اپراتورهایی به غیر از اپراتوری‌های ویس، دیتا و اینترنت، علاوه بر اپراتوری نظارت تصویری که وارد آن هم شده‌ایم، اپراتوری سلامت و اپراتوری حمل‌و‌نقل را نیز اضافه کنیم.

وی با تأکید بر این‌که هر محصول و یا هر خدمتی که قرار است روی پیشخوان شرکت مخابرات قرار بگیرد باید به‌گونه‌ای باشد که رضایت کامل مشتری و مشتری‌مداری در آن در وهله نخست قرار گرفته باشد، گفت: یکی از دستاورهای نمایشگاه اینوتکس امسال، توجه ویژه شرکت مخابرات به این نمایشگاه است. مهندس سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات، شخصاً با حضور در اینوتکس، سخنرانی در افتتاحیه نمایشگاه و بازدید و گفت‌وگو در این عرصه و ارائه سیاست‌ها و تبیین دستورالعمل‌ها و راهبردهای مشخص، راه را برای فعالیت مخابرات در این عرصه هموار کرد.

مدیر کل توسعه کسب‌وکار شرکت با بیان اینکه حضور شرکت مخابرات در اینوتکس، نمادین نیست بلکه کاملاً با هدف و برنامه مشخص در این راه قدم گذاشته شده، تأکید کرد: حضور مخابرات در این عرصه بسیار جدی است و بسیاری از شرکت‌ها وقتی با مخابرات همراه می‌شوند متوجه این موضوع می‌شوند.

باقری  در خصوص عمده مشکلات شرکت‌های نوآور گفت: بسیاری از شرکت‌های نوآور و کسب‌وکارهای کوچک و فناورانه، مشکل مالی ندارند بلکه شناخت کافی و درستی از نیاز مشتری و بازار ندارند و این موضوع، موجب شکست‌شان می‌شود اما مخابرات به دلیل گستردگی در کل کشور، هم نیاز را می‌شناسد و هم بازار را در اختیار دارد و می‌تواند به عنوان یک منتور، وارد عرصه شود و به این کسب‌وکارها کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: