رپرتاژ اگهی

پارتیشن شیشه ای | قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار

پارتیشن شیشه ای | قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار
کدخبر : 552539

پارتیشن شیشه ای از کجا تهیه کنیم؟ سازو کار یکی از عرضه کنندگان انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار به سایت این مجموعه مراجعه کنید و اطلاعات کافی درباره این محصول را در بخش مقالات، مطالعه کنید.

پارتیشن شیشه ای از کجا تهیه کنیم؟ سازو کار یکی از عرضه کنندگان انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از  قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس در ساز و کار به سایت این مجموعه مراجعه کنید و اطلاعات کافی درباره این محصول را در بخش مقالات، مطالعه کنید.

پارتیشن های شیشه ای اداری ایده ای عالی برای تقسیم فضای محیط کار هستند. این روش انعطاف پذیر و کم هزینه به راحتی دفاتر و اتاق های شخصی را برای شما به وجود می آورند. این امر علاوه بر تامین نور کافی برای دفاتر به زیباسازی محیط کاری نیز کمک می کند. پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از انواع پارتیشن های اداری محسوب می شود که کاربردهای متنوعی نیز دارند.

پارتیشن های تک جداره برای تفکیک فضاهای کوچک مناسب هستند و قیمت مقرون به صرفه تری نیز دارند همچنین نصب این نوع محصولات نیز سریع تر انجام می شود. پارتیشن های شیشه ای فریم لس دو جداره قابلیت اجرا به صورت کرکره دار و بدون کرکره را دارند این نوع تجهیزات عملکرد مناسبی برای تفکیک محیط های بزرگ و کوچک را دارند همچنین پارتیشن های دو جداره عایق بندی صوتی قوی تری دارند. در این مقاله از ساز و کار اطلاعاتی درباره ویژگی های این محصولات و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن ها را دریافت خواهید کرد.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از موادی ساخته می شوند که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین ضربه مقاومت خوبی دارند برای مثال قاب های فولادی پارتیشن های فریم دار در اثر نفوذ آب به داخل فریم دچار زنگ زدگی می شوند این امر به مرور زمان می تواند به ترک خوردن شیشه بیانجامد اما این مشکلات در پارتیشن اداری فریم لس وجود ندارد. شیشه هایی که در ساخت این نوع پارتیشن ها استفاده می شوند، تنوع زیادی دارند. شیشه های شفاف و مات دو نوع پرطرفدار این شیشه ها به شمار می روند. همچنین پروفیلی که در این نوع پارتیشن ها استفاده می شود، مانند باقی مدل ها از جنس آلومینیوم است. آلومینیوم کمک می کند که شیشه سکوریت در جای خود ثابت بماند. برخی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس فریم عبارتند از:

  • به طور کلی حمل و نقل و نصب پارتیشن اداری چالش برانگیز است. یکی از ویژگی های پارتیشن بدون فریم این است که هنگام نصب به فضای کمتری نیاز دارد؛
  • پارتیشن های شیشه ای فریم لس بازه دید گسترده تری را برای شما فراهم می کنند؛
  • این محصولات قیمت مقرون به صرفه تری دارند؛
  • پارتیشن های شیشه ای بدون فریم علاوه بر اینکه باعث زیبایی بیشتر محیط می شوند، برای تقسیم بندی فضا نیز دست شما را باز می گذارند؛
  • این محصولات در رنگ های متنوعی عرضه می شوند؛
  • این نوع پارتیشن ها برای تقسیم بندی همه قسمت های ساختمان قابل استفاده هستند. 

شما عزیزان می توانید برای سفارش خرید انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

nnm

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس کاربردهای زیادی در فضاهای مسکونی و تجاری دارد. عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس اثر می گذارند برای مثال مسلما هر چقدر ابعاد پارتیشن بزرگتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود. زیرا قیمت این محصول به متراژ محیط بستگی دارد. یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت نوع طراحی پارتیشن های شیشه ای بدون فریم است. بدیهی است که استفاده از انواع مختلف در، دسته، لولا و قفل بر قیمت نهایی این محصول را مشخص می سازند همچنین در صورتی که از شیشه هایی به غیر از شفاف استفاده کنید، باید هزینه بیشتری را برای خرید این نوع شیشه ها بپردازید.

علاوه بر موارد مطرح شده قیمت پارتیشن اداری فریم لس به عوامل دیگری نیز وابسته است. برخی از مهمترین موارد آن به شرح زیر است:

  • ضخامت شیشه سکوریت استفاده شده؛
  • میزان مقاومت شیشه در برابر خط و خش و ضربه؛
  • تک جداره یا دوجداره بودن شیشه؛
  • حک کردن طرح و لوگو روی شیشه؛
  • ابعاد محیط؛
  • سفارشی سازی پروژه؛
  • هزینه نصب و اجرا.

lk

یکی از مکان هایی که شما می توانید با هزینه ای معقول انواع پارتیشن های شیشه ای را سفارش دهید، شرکت ساز و کار است. تیم متخصص این مجموعه با حضور در محل پروژه راهنمایی های لازم را به شما در خصوص طراحی و اجرای این پارتیشن ها ارائه می دهند. برای مشاهده لیست قیمت ها در ساز و کار به صفحه اختصاصی پارتیشن شیشه ای مراجعه کنید. همچنین کارشناسان این مجموعه نیز آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: