رپرتاژ اگهی

خرید بازارهای محلی و کوچک آنتالیا

خرید بازارهای محلی و کوچک آنتالیا
کدخبر : 553437

آنتالیا یکی از بهترین مقصد‌ها برای سفر خارجی ایرانی‌ها و بسیاری افراد دیگر است. شما به‌آسانی می‌توانید تور‌های بسیاری را به مقصد این‌شهر زیبا و ساحلی بیابید. آنتالیا هر‌ساله میزبان مسافران بسیاری است و همین موضوع باعث شده تا علاوه‌بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، امکانات ویژه‌ای برای مسافران مهیا شود.

ما معمولا برای دلایل زیادی سفر می‌کنیم و از جاذبه‌هایی که در شهر مقصد هستند به‌تناسب علاقه‌های خود استفاده می‌کنیم. در سفر به ترکیه با تور آنتالیا (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-antalya) یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که باید برای آن، وقت گذاشت، خرید است. حتی اگر نخواهید چیز خاصی خرید کنید بازار‌ها و مراکز خرید، چیز‌هایی زیادی را به شما یاد می‌دهند. مسافران زیادی از گردش در بازارها و تماشای ویترین مغازه‌ها لذت می‌برند و دوست دارند بخش عمده‌ای از سفر خود را به این‌موضوع اختصاص دهند.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره تعدادی از مراکز خرید و بازار‌های محلی و کوچک آنتالیا صحبت کرده و برخی از آن‌ها را بررسی کوتاهی کنیم. اگر دوست دارید درباره بازار‌های محلی و کوچک آنتالیا اطلاعات بیشتری داشته باشید، این‌مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

شنبه بازار آنتالیا

شنبه بازار آنتالیا یکی از معروف‌ترین بازار‌های محلی شهر است. این‌بازار در منطقه لارا که یکی از بهترین محله‌های آنتالیا برای سکونت یا اقامت مسافران است برپا می‌شود. اجناس بازار معمولا کیفیت خوب و مناسبی دارند و با وجود کیفیت بالا قیمت‌های مناسبی نیز دارند.

قیمت همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها هنگام خرید بوده است. پس اگر در بازاری بتوان کالا‌های با‌کیفیتی را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد، قطعا افراد بسیاری به آن مراجعه می‌کنند. وسایل تزئینی، لباس، انواع عینک‌های برند از‌جمله کالا‌هایی هستند که در شنبه بازار آنتالیا پیدا خواهید کرد. علاوه‌بر شنبه بازار بازارهای زیر را هم می‌توانید ببینید و به آن‌ها مراجعه کنید.

  • سه‌شنبه بازار: این‌بازار در خیابان لارا و بین خیابان‌های لارا و متین برگزار می‌شود.
  • چهار‌شنبه بازار: چهار‌شنبه بازار در تقاطع خیابان‌های شارامپول و سوکولا در پارکینگی متعلق به شهرداری بر‌پا می‌شود.
  • پنج‌شنبه بازار: در خیابان حامدیه روبه‌روی هتل فالز پنج‌شنبه بازار را خواهید دید.

بازار

بازار محلی کالجی

بازار کالجی در قسمت قدیمی محله واقع شده است. اگر با تور آنتالیا به این‌شهر سفر می‌کنید، حتما سری به محله کالجی بزنید. این‌محله دیدنی‌های بسیاری دارد و بازار محلی آن نیز برای دوست‌داران خرید و تماشای بازار‌ها جالب خواهد بود.

اگر به تماشای صنایع‌دستی و خرید آن‌ها علاقه دارید بازار محلی کالجی بهترین فرصت برای شما است. انواع صنایع‌دستی، پوشاک، گلیم، فرش و خوراکی‌های بسیار در این‌بازار فروخته می‌شود. تماشای فعالیت فروشندگان این‌بازار از مرد و زن و در همه سنین برای بسیاری از مسافران جالب و دیدنی است. قیمت محصولات در بازار محلی کالجی بسیار مناسب است و احتمالا شما را وسوسه خواهد کرد که اقدام به خرید کنید.

بیشتر بخوانید : هزینه سفر به آنتالیا در تابستان

آنتالیا بازار

یکی از بازارهای محلی و سنتی آنتالیا که طرف‌داران بسیاری دارد، آنتالیا بازار است. آنتالیا بازار یکی از بهترین محل‌ها برای خرید پارچه و لباس است. غرفه‌های کوچک بسیاری در این‌بازار فعالیت دارند که بسیاری از آن‌ها به فروش پارچه یا لباس مشغول هستند.

اگر به خرید ظروف ترکی نیز علاقه دارید، غرفه‌های فروش جالبی را در این‌بازار مشاهده خواهید کرد. تماشای آنتالیا بازار فقط جنبه خرید و تماشای اقلام را ندارد و برای مسافران از‌‌نظر آشنایی با فرهنگ و روابط مردم آنتالیا نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. قیمت اقلام و کالا‌هایی که در این‌بازار مشاهده می‌کنید، معمولا بسیار مناسب هستند و مسافران و گردشگران بسیاری برای خرید به این‌بازار مراجعه می‌کنند.

بازار

بازار گاراژ شرقی

یکی از فروشگاه‌های بزرگ آنتالیا که بین بسیاری از افراد و مسافران معروف است و در مرکز شهر نیز قرار دارد، گاراژ شرقی است. اگر با تور آنتالیا به این‌شهر زیبا و ساحلی سفر می‌کنید، حتما برای بازدید از مارکز خرید مدرن یا محلی از‌قبل تحقیق کرده و برنامه منظمی برای خود داشته باشید.

گاراژ شرقی یکی از مراکز خرید و بازار‌های معروف شهر است که کالا‌های خوب و مناسبی را با قیمت‌های عالی در آن پیدا خواهید کرد. فرش، انواع ظروف، آثار هنری، پوشاک، صنایع‌دستی، اقلام چرمی و انواع خوراکی‌ها از‌جمله کالا‌هایی هستند که در گوشه‌گوشه بازار دیده می‌شوند و کافی است آن‌ها را تماشا کنید و از همین بازدید نهایت لذت را ببرید.

نکته جالبی که در بازار گاراژ شرقی مشاهده می‌کنید این است که احتمالا در مراجعه شما رد روز‌های متفاوت، بازار تغییراتی خواهد داشت. دلیل این‌موضوع این است که فروشندگان به‌صورت روزانه کالا‌ها و اجناس خود را به این‌بازار می‌آورند و ممکن است شما در روز‌های بعدی فروشندگان جدیدی را ببینید. این‌موضوع برای بسیاری از گردشگرانم و مسافران جالب است و باعث بیشتر معروف شدن این‌بازار شده است.

سخن آخر

اگر به آنتالیا سفر می‌کنید، حتما در برنامه خود روال منظمی را برای بازدید از بازار‌ها و مراکز خرید داشته باشید. شما احتمالا فرصت مراجعه و بازدید از همه مراکز خرید را ندارید، پس مجبور هستید طبقه‌بندی کنید تا بازار‌هایی که دوست دارید را در اولویت قرار دهید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد .....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: