رپرتاژ اگهی

با ساخت فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان، میلیاردر شوید!

با ساخت فروشگاه اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان، میلیاردر شوید!
کدخبر : 553588

راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش میزان درآمد و تغییر قابل توجه در آن است؛ چرا که اگر این کار پر سودی نبود، این تعداد فروشگاه آنلاین در فضای وب فعالیت نمی‌کردند. متاسفانه بسیاری از مشاغل حضوری زیر بار هزینه‌های فروشگاه حضوریشان کمر خم کرده‌اند. در حالی که به راحتی با ساخت سایت فروشگاه آنلاین، می‌توانند کسب‌وکار خود را از این ضررها نجات دهند.

ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز به دانش خاصی ندارد و هزینه ایجاد سایت کم است.

این سوالاتی است که شاید شما هم با شنیدن فروشگاه اینترنتی به ذهنتان بیاید. اما در جواب این سوالات باید گفت که در گذشته ساخت سایت فروشگاه اینترنتی سخت و پیچیده‌ است.

اما امروزه انواع راه‌های مختلفی برای ساخت فروشگاه وجود داشته که حتی افراد بی‌سواد هم به آن‌ها دسترسی دارند.

jhh

از طرفی تعرفه طراحی سایت به طور کلی هم در گذشته و هم امروز تقریبا زیاد بوده است؛ اما باز هم امروزه با وجود راه‌های جدید، هزینه آن کمتر از قبل شده است. ما در این مقاله راهی را به شما معرفی کرده که در کوتاه‌ترین زمان فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

راه‌های زمان‌بر برای ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی از راه های مختلفی انجام شده که کندترین آن‌ها به شرح زیر است:

1.شرکت‌های طراحی سایت

اولین راهی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود داشته، همکاری با شرکت‌های طراحی سایت است. این شرکت‌ها خیالتان را از بایت کیفیت سایت راحت کرده و در زمان تعیین شده، جزئیات دلخواه را هم به شما تحویل می‌دهد.

اما برای انتخاب این روش، باید هزینه‌های زیادی را صرف کنید؛ به طوری که با هر بار تغییر، مجبور به صرف هزینه مازاد می‌شوید. هم‌چنین پروسه زمانی طولانی مدتی داشته و صبر زیادی را نیاز دارد.

۲.  مراجعه به طراح سایت

طراح سایت اغلب به شکل دورکاری و در منزل فعالیت کرده و بدون هیچ واسطه‌ای کار می‌کند. هم‌چنین هزینه کمتری نسبت به شرکت‌های طراحی سایت دارد. اما در مقابل پیدا کردن فرد قابل اعتماد و متخصص کمی سخت بوده و ریسک دارد.

از طرفی یکی از زمان‌برترین راه‌های ساخت فروشگاه بوده و برای کسانی که آماده‌سازی سایتشان در کوتاه‌ترین زمان اهمیت داشته، پیشنهاد نمی‌شود.

توجه داشته باشید که اگر قصد مراجعه به طراح سایت برای ساخت فروشگاهتان را دارید، طراح سایت متخصص را برای این کار انتخاب کنید؛ چرا که برخی از طراحان به دلیل نداشتن دانش کافی، ممکن است سایتی نامناسب را به شما تحویل دهند.

jjkl

۳. یادگیری برنامه نویسی

این راه طولانی‌ترین و پر ریسک‌ترین روشی بوده که برای ساخت فروشگاه استفاده می‌‎شود؛ چرا که یادگیری برنامه‌نویسی سخت بوده و زمان زیادی را هم می‌خواهد. اما در صورت یادگیری درست، می‌توانید به راحتی کوچک‌ترین جزئیات را هم در بخش‌های سایتتان تغییر داده و با مهارت برنامه‌نویسی، به درآمد قابل توجهی هم برسید.

کوتاه‌ترین راه‌های برای ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟

علاوه بر راه‌های قدیمی و معمول برای ساخت فروشگاه اینترنتی که به آن‌ها اشاره کردیم، راه‌های زیر را هم می‌توان به کوتاه‌ترین راه‌ها اشاره کنیم:

۱.استفاده از وردپرس

وردپرس جزو سیستم‌های مدیریت محتوا بوده که به شما در ساخت فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به کدنویسی کمک می‌کند؛ به طوری که بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف، فعالیتشان را با وردپرس شروع کرده‌اند. ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شده و دستتان را برای تغییر بازتر می‌کند. هم‌چنین قابلیت برطرف کردن مشکلات سایت را برایتان فراهم می‌کند.

اما وردپرس هم یادگیری‌های خاص خود را داشته و نزدیک به یک ماه وقتتان را برای آموزش می‌گیرد. از طرفی برای فعالیت در وردپرس، باید اقداماتی هم‌چون خرید هاست و دامنه را هم در ابتدا انجام دهید؛ پس نیاز به هزینه‌های اولیه هم دارد.

۲. مراجعه به مراکز فروشگاه ساز

سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، استفاده از فروشگاه ساز‌ها است. فروشگاه سازها قالب‌های آماده‌ای را در اختیارتان قرار داده و سایتتان را کمتر از 2 دقیقه آماده می‌کنند؛ به طوری که تنها با وارد کردن نام و اطلاعات اندک، فروشگاهی زیبا و کامل را برایتان می‌سازند. هم‌چنین هزینه بسیار کمی نسبت به دیگر راه‌ها داشته و برای همه افراد قابل استفاده است.

از طرفی مدیریت و کار با سایت‌های ساخته شده به وسیله فروشگاه سازها بسیار آسان است. اما فروشگاه سازها هم دچار محدودیت‌هایی بوده که امکان هر نوع تغییری را هم فراهم نمی‌کند.

jjjj

به کدام فروشگاه ساز برای ساخت فروشگاه اینترنتی مراجعه کنیم؟

جدیدا فروشگاه سازهای مختلفی در زمینه ساخت سایت و فروشگاه آنلاین در ایران فعالیت کرده که نمونه‌ای از آن را می‌توان به فروشگاه ساز پرتال اشاره کنیم. پرتال علاوه بر ساخت سایت در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، مقالات آموزشی ساخت سایت فروشگاهی را ارائه می‌کند. هم‌چنین تا هفت روز به شما اجازه استفاده رایگان از سایت را داده و اعتمادتان را کاملا جلب می‌کند.

شما می‌توانید برای ساخت فروشگاه اینترنتی با قالبهای مختلف به وب‌سایت پرتال مراجعه کنید و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: