رپرتاژ اگهی /

فروش روغن حیوانی ممنوع شد

فروش روغن حیوانی ممنوع شد
کدخبر : 567126

یکی از فرآورده های بسیار مقوی روغن حیوانی کرمانشاهی و گوسفندی می باشد که مراکز فروش بسیاری آن را عرضه می کنند که می توانید با قیمت های مناسب خرید کنید.

 این روغن یکی از بهترین و بی ضرر ترین فرآورده است که از شیر گوسفند و یا گاو تهیه می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد.این روغن ها در مقایسه با محصولات صنعتی چرب تر است و خواص تغذیه ای آن بیشتر می باشد و کمی دیر هضم تر از روغن گاوی می باشد ولی طعم و عطر خوب تری دارد و همچنین گران تر است.

 

بیشتر باید سعی شود محصولاتی را خریداری کرد تا مطلوبیت مشتری را فراهم مرد لذا مجموعه آراد برندینگ می توانیم بهترین محصولات را با واسطه های خود در روستاها و مناطق مختلف ارگانیک ترین محصول را برای شما به ارمغان بیاوریم تا علاوه بر کیفیت و توان بهره برداری خارجی، صادراتی شرکت ما به در دست گیری بازار های داخلی رقابت را به میزان قابل توجهی دستخوش تغییرات کند.

در این حوزه رقابت به میزان مطلوبیت محصولی که ارائه می دهدی متغیر می شود و ما نیازهای شما و دغدغه مندی شما را به میزان قابل توجهی می دانیم و شمارا به بهترین و طبیعی ترین محصول سوق می دهیم.

خرید روغن حیوانی گوسفندی

به دلیل خواص فراوان و کیفیت بالای  روغن های حیوانی، به خصوص گوسفندی، بازار خرید آن ها داغ می باشد. روغن های حیوانی دارای میزان بالایی ویتامین آ، کا، دی و ای است که به تقویت سیستم ایمنی کمک بسیاری می کند همچنین غنی از اسید اولئیک و اسید لینولئیک هستند که سبب جلوگیری از تصلب شراین شده و برای قلب نیز مفید می باشد. این روغن ها دارای نوعی اسید چرب هستند که نقش بسزایی در سلامت گوارش دارند.

رعایت نکردن اعتدال و استفاده ی بیش از اندازه از روغن های حیوانی عوارض بسیاری را به همراه خواهد داشت مثل: بیماری های قلبی و عروقی، بالا رفتن کلسترول خون، قند خون، چربی خون و غیره همچنین افرادی که دارای بیماری های کلیوی ، مشکلات معده و یا چاق هستند از خوردن این روغن باید پرهیز کنند.

hj

امروزه یکسری افراد سودجو روغن حیوانی کرمانشاهی را با کیفیت بسیار پایین و نداشتن خالصی به فروش می رسانند. برای تشخیص نوع اصلی آن باید به فاکتور هایی مثل عطر و بوی خوب، طعم فوق العاده، رنگ ملایم و در دست و روی زبان به راحتی آب می شود. اگر شما به دنبال روغنی با کیفیت و اصل هستید و به دنبال مراکز فروش روغن حیوانی مطمئن برای خرید خود هستید  باید بدانید که این سایت محصولات خود را با درجه کیفی عالی و قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد که دارای بسته بندی های بهداشتی و وزن های متفاوت مناسب با نیاز شما و مصرف شما نیز ارائه می دهد.

روغن حیوانی گاومیش

 

در مقایسه شیر گاو و گاومیش باید اشاره داشت که شیر گاومیش از کلسیم بالاتری برخوردار است و روغن های حیوانی آن و به طور کل هضم راحت تری نسبت به شیر گاو دارد. این روغن های مفید اغلب کمتر در برنامه های غذایی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حساسیت های عطر آن مورد توجه افراد قرار می گیرد و بوی آن را دوست ندارند. روغن های حیوانی اصل دارای این قابلیت هستنند که اگر برای اولین بار روی پوست دست شما آغشته شوند به سرعت جذب پوست شده و آب می شوند و ردی از ظاهر اولیه باقی نمی ماند. یکی دیگر از نکات قابل توجه آن است که این روغن ها اگر از خالص بودن و اصل بودن برخوردار باشند دارای قابلیتی هستند که به راحتی با آب شسته می شوند.

nnm

روغن های حیوانی گوسفندی به دلیل عطر تیزی که دارند در مهمانی ها کمتر استفاده می شود و خرید روغن حیوانی پاستوریزه شده مورد اطمینان بیشتری است هرچند که یکی از ویژگی های این روغن حیوانی ممتاز بودن و ارگانیک بودن آن بوده است. روغن های حیوانی و گیاهی را می توان از انواع مختلف تولید کنندگان آن خریداری کرد اما بهترین روش و راه خرید مطمئن و صحیح است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: