رپرتاژ اگهی /

مجسمه برنجی در مشهد پر فروش است

مجسمه برنجی در مشهد پر فروش است
کدخبر : 567240

لوازم تزئینی جزو جدا نشدنی خانه های ما می باشند و مجسمه برنجی برنزی مشهد یکی از نمونه های پر فروش در کشور گزارش شده است. محصولات برنجی یکی از نمونه های محبوب برای همه ی ما در بخش تزئینات به شمار می رود به این دلیل که این فلز می تواند به هر شکلی که شما دوست دارید در بیاید. از خاصیت بارز تمامی فلزات این است که می توانید با قالبهای مختلف اقدام به شکل دادن به آنها نمایید.

مجموعه ی تولیدی آراد برندینگ در تلاش است تا با استفاده از این فلز با ارزش محصولات با کیفیتی را بسازد و در این راستا با قدرت به کار خود ادامه می دهد و در حال حاضر اماده ی همکاری با بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده ی این محصولات می باشد.

 

خرید مجسمه خروس برنزی در سایز های مختلف با منسب ترین قیمت مجسمه های برنزی با ظرافت بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارند برای تزیین و دکوراسیون منزل بهترین گزینه و انتخاب هستند.

مجسمه خروس برنزی یکی از انواع مجسمه های دکوری بوده که طرفداران زیادی دارد . همانطور که پیداست جنس مجسمه از فلز(آلیاژ) برنج است و خروس برای ایرانیان نشانه سرخیزی و کامروایی بوده و مجسمه برنزی خروس طرفداران زیادی دارد.

 

خرید مجسمه خروس برنزی در سایز های مختلف

امروزه مجسمه خروس برنزی در کشورهای بسیاری تولید و عرضه می شوند. مجسمه در واقع جسمی است که آن را به شکل حیوان یا انسان و از مواد های گوناگون می سازند. از این مجسمه ها به عنوان اشیا نمادین با هدف یادگیری یا به نمایش گذاشتن چیزی استفاده می شود. مجسمه ها از مواد گوناگونی همچون گچ؛ فایبر گلاس ؛ نقره ؛ طلا ؛ برنز و برنج ساخته می شوند.

برخی معتقدند کشور هند و پاکستان برای اولین بار مجسمه های برنزی را تولید کرده و به عرضه رساندند و پس از آن بسیاری کشور ها به ویژه کشور های آسیایی پا به این عرصه گذاشتند. جنس این مجسمه ها از برنج بوده که یک آلیاژ غیرآهنی است و از ترکیب فلز مس با فلز روی ساخته می شود.

61178c39-6b62-44dd-afa0-d9f1735f5835

بسته به میزان ترکیب مس و روی می توان آلیاژ های دیگری هم تولید کرد مانند آرکال ، برنز ، تومباک و برنج .لازم به ذکر است که هرچه میزان روی در ترکیب آلیاژ برنج کمتر باشد رنگ مجسمه تیره تر و هرچه میزان روی بیشتر باشد رنگ مجسمه روشن تر می شود

در مجسمه سازی برخی الیاژ برنج را با فلز های گران بها اشتباه میگیرند این در حالیست که این فلز نقطه جوش بالایی دارد و پس از ذوب در قالب هایی ریخته می شود و بسیار زیباست.

با توجه به اهمیت زیادی که ایرانیان برای اثار تاریخی و میراث فرهنگی سرزمینشان قائل هستند حاضرند برای مجسمه افراد تاثیر گذار در تاریخچه و سر گذشت کشور هزینه کنند و شهرداری در راستای ساخت مجسمه افراد و برخی مشاغل تلاش کرده و باعث زیبا سازی محیط شهر می شوند

آلیاژ برنج به علت وجود فلز روی دارای خاصیت هدایت الکتریکی و همچنین طول عمر و مقاومت الکتریکی بالایی می باشد. همچنین وجود فلز روی باعث کاهش نقطه ذوب شده که ویژگی های منحصر به فردی در آلیاژ ایجاد می کند.

 

این آلیاژ چکش خوار است و می توان آن را به راحتی سرد یا گرم کرد و به هر شکل دلخواهی درآورد اما محصول نهایی شکننده است و به مراقبت نیاز دارد و به همین دلیل در مجسمه سازی به کار برده می شود.

 

فروشگاه مجسمه برنزی در مشهد

در بین نمونه های موجود در بازار فروشگاه مجسمه برنزی در مشهد در رده ی بالای نقاضا قرار دارد که با استفاده از بهترین مواد موجود ساخته شده است. موارد زیادی وجود دارند که در حجمهای بالا اقدام به فروش این گونه از محصولات می نمایند و با توجه به سبک و نمونه ی کار شده قیمتهایی را اعلام می نمایند که به راحتی قابل استعلام می باشد.

58552499-9bd7-40f1-80b4-06220945d396

فروشگاه های عرضه ی این محصولات این نکته را در نظر دارند که باید به نحوی تولیدات خود را انجام دهند که مورد پسند عامه مردم باشد و به عنوان یک نمونه ی معقول و محبوب در نظر گرفته شود.

در کنار فروشگاه های سطح شهر، بسیاری از آنها اقدام به فروش محصولات خود از طریق فضای مجازی و بستر اینترنت می نمایند. به دلیل استفاده مردم از این نمونه شما می توانید به راحتی محصولات خود را به فروش بگذارید و در مدت زمان کوتاهی به رشد اقتصادی خوبی دست یابید زیرا با توجه به روشهای فروش مدرن شما می توانید با دیگر برندهای معتبر رقابت داشته باشید و به عنوان یک وزنه و برند شاخص در این حوزه فعالیت داشته باشد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: