رپرتاژ اگهی /

دوربین مداربسته پیچی یزد

دوربین مداربسته پیچی یزد
کدخبر : 567349

امروزه دوربین مداربسته در شهرهای کوچک و بزرگ در اصفهان یزد تهران مشهد و در تمامی شهرها نصب و آموزش و خرید و فروش آنها انجام می شود به دلیل اینکه امروزه جرم و جنایت و دزدی ها وارد سطحی شده که به راحتی و با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

 شما از هر نقاط ایران که باشید و هر نوع دوربین مدار بسته بخواهید به راحتی با بهترین کیفیت و قیمت می توانید آن را از سایت آراد برندینگ خریداری کنید فقط کافیست اطلاعات این قسمت را پر کرده و در سایت ثبت سفارش کنید و سریعا مشاورین ما با شما ارتباط می گیرند تا خرید خوبی را داشته باشید.

 

این دوربین های کوچک دارای نظارت پنهان و بسیار کوچک و بسیار پر کاربرد تر و قابل اطمینان تر است و تصویر بهتری ارائه میدهد که این مدل را از سایر مدل های دوربین برتر میکند.این دوربین ها قابلیت این را دارند که در هر مکانی مخفی باشند بدون اینکه فردی مطلع شود، اکثرا از این دوربین های مدار بسته پیچی برای کارهای جنایی و جاسوسی استفاده میکنند.این دوربین ها میتوانند در کنار قفل در و به جای پیچ پنجره ها و داخل لوازم خانگی و الکتریکی مناسب جایگذاری شوند بدون اینکه برای افراد متجاوز جلب توجه کنند.این دوربین ها دارای جریان 70 میلی آمپر و ولتاژ برق 12 ولت هستند، به صورتی که قابلیت فیلمبرداری به صورت 24 ساعت در شبانه روز را دارد و فقط باید آن را به منبع تغذیه یا آداپتور وصل کرد.

 

دوربین مداربسته پیچی

هنگامی که می خواهید یک سیستم دوربین مدار بسته پیچی حافظه دار جدید را سیم کشی کنید، باید توجه کنیم که در نزدیکی دستگاه دی وی آر یا همان منبع ذخیره سازی دسترسی به برق داشته و همچنین باید بدانید که از کابل مناسب برای اینکار استفاده کنید.

در کل دونوع سیم کشی برای دوربین های مدار بسته وجود دارد. سیم کشی سیستم های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه یا آی پی.

برای راه اندازی دوربین های آنالوگ به دو سیم نیاز است که یکی از آنها برای انتقال تصویر به منبع ذخیره سازی و دیگری برای تامین برق سیستم شما استفاده می شود.

ثصق

می توانید از یک کابل کواکسیال هم استفاده کنید. سیم های کواکسیال سیم های هستند که در درون خود جریان برق را نیز انتقال میدهند و شما دیگر نیازی به سیم جداگانه برق ندارید. بیشتر در مواردی که دسترسی آسان به برق وجود ندارد از این نوع سیم ها استفاده می شود. اما بیشتر افرادی که در این زمینه اطلاعاتی زیادی  دارند از سیم سیما استفاده می کنند.

یکی از این دوربین مدار بسته چرخشی، محصولی است که به تازگی وارد بازار شده است و دقیقا شبیه یک پیچ می باشد و به همین دلیل به دوربین پیچی معروف شده است. این دوربین به دلیل این که در اندازه ی بسیار ریزی تولید شده است، می توان از آن در مکان های مختلف استفاده نمود. از جمله مکانهایی که می شود از این دوربین های کاربردی استفاده کرد می توان به آسانسور، درب ورودی منازل، مغازه های کوچک، داخل گاوصندوق ها و تمام جاهایی که فضای کمی وجود دارد و یا دوربین باید کاملا از دید دیگران مخفی بماند، اشاره کرد.

 

دوربین مداربسته یزد

مراکز بسیاری هستند در شهر یزد که بر روی دوربین مدار بسته یزد کار می کنند نصب دوربین یکی از موارد مهم و ضروری برای همه افراد می باشند همه ما در منزل خودمان احساس راحتی و امنیت داریم و اگر زمانی اتفاق بدی پیش بیاید یا دزدی به خانه بیاید.

جدا از ناراحتی برای اشیا ربوده شده در خانه خود احساس نا امنی و ناراحتی داریم و نقطه امن ما خراب شده است در آن زمان اگر شما در اطراف خانه خود دو یا چهار دوربین مدار بسته پیچی در خانه لازم می باشد تا وقایعی که در خانه خود اتفاق می افتد را ببینیم و خیالمان راحت باشد.

5a48b92f-9d2e-40b8-80ce-f1b820001b7a

سیستم امنیتی خانه و محل کار از مهمترین موارد است و لازمه برای همه افراد و همه شهرها می باشد قزوین هم مراکز بسیاری دارد برای نصب تعمیر و خرید و فروش دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت سفید می باشد.

نوع دیگر دوربینها دوربین مدار بسته دام می باشد  دام در انگلیسی به معنای گنبد می باشد که به خاطر شکل ساختاری که دارد به آن دام می گویند و از جنس پلاستیک می باشد و در برخی از فلز هم کار شده است و برای شکلی که دارد در زیر سقف نصب می شود برای منازل محل کار داخل مترو قطار و در فروشگاه ها و اداره ها  مناسب است و می توانید از آنها استفاده کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: