رپرتاژ اگهی

چگونه با شغل بازاریابی می توان به درآمد عالی رسید

چگونه با شغل بازاریابی می توان به درآمد عالی رسید
کدخبر : 569283

شاهد دیده باشید برخی از افراد بدون تولید محصول توانسته اند به موفقیت های مالی دست پیدا کنند و از طریق عرضه زنجیر چرخ دوچرخه به این درآمد عالی دست پیدا کنید زیرا افراد زیادی نیاز به این ابزار مهم در دوچرخه می باشند.

زنجیر چرخ دوچرخه

بسیاری از افراد دوست می دارند تا زنجیر چرخ دوچرخه خود را توسط رنگهای مختلف و متنوع تزئین نمایند و یک راه آن انتخاب زنجیر چرخ رنگی است.

گاهی دیگر برخی از افراد و دوچرخه سواران حرفه ای دوچرخه سواری را در جاده ها و حتی گاهی بعد از روشنایی هوا و در هوای تاریک انجام می دهند، در این صورت می توان در قسمت های مختلف دوچرخه مانند زنجیر چرخ از رنگهای شبرنگ استفاده نمود، زیرا این نوع رنگها در شب دارای درخشندگی بوده و سبب هشدار می شود.

بنابراین جان راکب دوچرخه حفظ خواهد شد. انواع زنجیر چرخ رنگی در رنگهای مختلف در بازار با کیفیت بسیار عالی موجود می باشد و تمام مصرف کنندگان می توانند انواع این محصولات را متناسب با دوچرخه خود خریداری و استفاده نمایند.

0947465d-9943-4c75-8b01-1e6b8ceacc20

زنجیر چرخ پراید

زنجیر چرخهای پلیمری کارایی و کاربرد مشابه زنجیر چرخ پراید دارند با این تفاوت که طریقه نصب این زنجیر از زنجیر چرخهای آهنی بسیار آسان تر می باشد و احتمال صدمه دیدن گلگیر در نصب این نوع زنجیر بسیار کمتر می باشد.

این زنجیرها دارای مقاومت بالا بوده و مانع از فرو رفتن لاستیکهای خودرو در برف و خاک می شود. نصب زنجیر چرخ به آسانی و به سرعت انجام پذیر می باشد و اصلا به هیچ عنوان نیاز نیست که چرخ خودرو باز شود و نیاز به استفاده از جک نمی باشد.

باید در هنگام خرید انواع زنجیر چرخ به طریقه نصب به آن دقت کنید که به سرعت و به آنی نصب شوند و احتیاج به لوازم جانبی نداشته باشند، از آنجایی که زنجیر چرخ در صندوق عقب خودروها همیشه قرار می گیرد بهتر است زنجیر چرخهایی تهیه کنید که دارای کیف باشند تا این زنجیرها در صندوق آسیب نبینند و همچنین موجب نا مرتبی صندوقها نشوند.

 

زنجیر چرخ

اگر شما در بازار دنبال یک زنجیر چرخ برای سمند یا زنجیر چرخ پژو می گردید که بدون احتیاج به جک در هر زمانی بتوانید آن را به آسانی بر روی لاستیک خودروی خود نصب کنید پیشنهاد می شود که حتما زنجیر چرخ کمربندی را خریداری کنید این زنجیر چرخ بر خلاف زنجیر چرخهای دیگر از زنجیر بسیار ضخیمی استفاده کرده و دارای یک نوار کمربندی محکم و مقاوم در برابر   اصطکاک بالا و فشار است این نوع زنجیر چرخ با استفاده از سگکی که دارد به آسانی روی لاستیک خودرو سمند نصب می شود.

هر کدام از بسته های آماده به فروش زنجیر چرخ کمربندی دارای ۶ عدد تسمه کمربندی است که به طور کلی برای هر چرخ ٣ عدد تسمه در نظر گرفته شده است .

613bcb3d-5cc9-49d9-a4c2-666b65f12a63

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: