رپرتاژ اگهی

برای رسیدن به موفقیت درکارهایتان تنوع داشته باشید

برای رسیدن به موفقیت درکارهایتان تنوع داشته باشید
کدخبر : 569285

حتی اگر ریسک پذیری یک استراتژی پربازده برای شما بود، باز هم ایده خوبی است که تلاش‌های خود را در زمینه‌های متنوع به کار ببرید. کار خود را فقط به یک مجموعه مهارت یا یک مجموعه ارتباط حرفه‌ای محدود نکنید.

صابون گوگرد

استفاده از صابون گوگرد به دلیل وجود سولفور برای درمان آکنه بسیار مفید است و سولفور موجب می شود تا بعد از استفاده پوست صورت خشک شود و با حذف چربی اضافه پوست به ترمیم آکنه کمک می کند و همینطور سلولهای مرده پوست را خشک می نماید و منافذ تبادل هوایی صورت را از آلودگی و میکروب پاک نموده و اکسیژن راحت تر به بافتهای زیری پوست می رسد. گوگرد برای درمان آکنه متوسط به طور قطعی و صد در صد درمان ندارد بلکه به صورت نسبی می تواند بهبودی را حاصل نماید و به جای آن از ترکیبات بنزوئیل پر اکسید که نوعی اسید می باشد می تواند در درمانهای OTC دیگر استفاده نمود.

439e2fc8-bc9e-494d-9434-52540978cea7

صابون زعفران

همان طور که می دانید نظافت یکی از مهم ترین برچسبهایی است که نشان دهنده ی شخصیت یک انسان است. استفاده از انواع صابون زعفران در مدلهای مختلف همانند صابون زعفران، زیتون یا انار که بیشتر در رودبار تولید می شود توانسته است کمک شایانی به انسانها در این زمینه نماید. اما ماهیت صابون چیست و از موادی ساخته شده است همان طور که می دانید صابون از برخی از روغنهای گیاهی و حیوانی و همچنین ترکیباتی مثل پتاسیم هیدروکسید و یا سدیم هیدروکسید و غیره و سایر افزودنیهای دیگر تشکیل شده است. شرکتهایی در جهان قله های موفقیت را کسب خواهند کرد که بتوانند محصولات خود را با تنوع زیادی به بازار عرضه کنند به عنوان مثال شرکتی که در زمینه تولید صابون فعالیت دارد باید در لیست محصولات خود صابون زعفران نیز داشته باشد.

 

5cf88e07-1e7f-4a64-b112-96322b8e29cb

قرص سرکه سیب گلی

امروزه انواع مختلف پاستیل در بین مردم رواج داشته است که قرص سرکه سیب گلی جزئی از آنها می باشد و طرفداران مخصوصی را دارد در واقع، پاستیل به نوعی از شیرینی های لاستیکی مانند می گویند که در بین کودکان طرفداران بسیار زیادی را دارد از شکر، شربت گلوکز، رنگهای خوراکی، طعم دهنده ها و ژلاتین در پاستیلهای اصلی و قدیمی استفاده می کردند. استفاده از این ژلاتین ها در تهیه پاستیل باعث حالت دهی به پاستیل شده و در هنگام مصرف، در دهان آب می شود و به هیچ عنوان به دهان نمی چسبد به دلیل فرمولاسیون خاصی که این پاستیلها دارند، برای شفاف شدن پوست نیز کمک بسیاری می کنند. از بین انواع پاستیل ها با مارکهای مختلف، پاستیل گلی را می توان نام برد که یک پاستیل گیاهی خوشمزه می باشد و برای تمام رده های سنی مناسب است این مدل از پاستیل ها دارای ویژگی هایی هستند که در زیر به چند موارد آن اشاره می کنیم حفظ سلامت بدن، کمک به رژیم لاغری، انرژی بخش بودن، دارای آنتی اکسیدان و رفع سموم بدن می باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت ان ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: