رپرتاژ اگهی

چگونه در عرض مدت کمی به درآمد رسیدم

چگونه در عرض مدت کمی به درآمد رسیدم
کدخبر : 569288

راز درآمد افرادی که در حوزه های تولید محصولات کشاورزی مانند زعفران اعلا به درآمد میلیونی دست پیدا کرده اند و افراد زیادی در دنیا حاضرند برای این محصول با کیفیت ایرانی پول پرداخت کنند.

زعفران اعلا

باتوجه به تولید زعفران اعلا در داخل کشور که دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد می توان به زعفران یا گل زعفران وحشی اشاره کرد بسیاری از افراد با این سوال مواجه هستند که 5گرم زعفران چند قاشق چایخوری است؟ برای این سوال باید گفت، 5گرم آن معادل 6 قاشق چایخوری می باشد. باید در نظر داشت، زعفران ها در انواع مختلفی چیده و به بازارهای فروش توزیع می شوند زعفران های نگینی بدون ریشه بوده و از قیمت های بالایی برخوردار هستند، اما زعفرانی پوشالی همراه با ریشه هستند که قیمت کمتری در بازار دارند. زعفران دارای خواص و ارزش غذایی بالایی است و به عنوان یک رنگ دهنده ی عالی در پخت غذا، کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

زعفران نگین قائنات

مردم ایران نخست گل زعفران را که امروزه به نام زعفران نگین قائنات خراسان رضوی معروف است که پرورش آن در همه جای دنیا گسترش یافت و افراد بنا به ذائقه خود از آن مصرف می نمایند گیاه زعفران را با نام دیگری چون زرپران هم می شناسند که در واقع این گیاه، گیاهی است از هم خانواده زنبقیان که نام دانشورانه آن می باشد.

مردم ایران علی الخصوص مردمان استان خراسان رضوی منطقه تربت حیدریه در کشت و پرورش زعفران و ارسال آن به نقاط مختلف در جهان نقش اساسی و مهم را داشته اند.

مردم ایران نخست گل زعفران را که امروزه به نام نگین قائنات خراسان رضوی معروف است را به مردمان یونانی، رومی، چینی، و عربها معرفی نمودند و روش کشت و پرورش آن را هم یاد دادند.

49a3cfd4-cc2a-4a96-8ac5-ac1ba18be2de

 زعفران نگین

در کشور ایران محصولات سنتی مانند زعفران نگین یکی از گیاهان دارویی به سرگل با دختر پیچ می توان اشاره کرد این محصول همانطور که از نامش پیداست از بهترین نقطه ی گیاه چیده می شود.

دارای بالاترین خاصیت می باشد قیمت زعفران سرگل بالا می باشد مصرف زعفران برای غذا و دم کرده ی آن برای خوردن می باشد بوی بسیار مطبوع و قوی با طعم ورنگ فوق العاده همراه با خاصیت فراوان این گیاه را تبدیل به گیاهی سلطنتی کرده است.

قلمه های زعفران که همانند رشته هایی بسیار نازک هستند هر چند عدد قابلیت ایجاد عطری خوش در فضا پس از دم کردن هستند از نظر کیفیتی هر چقدر رشته های زعفران بلند تر و درشت تر باشند زعفران دارای کیفیت بالا و مرغوبی می باشد.

 

 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت ان ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: