رپرتاژ اگهی /

پد سلولزی | قیمت پد سلولزی با کیفیت را در نیکاسان ببینید

پد سلولزی | قیمت پد سلولزی با کیفیت را در نیکاسان ببینید
کدخبر : 569632

مجموعه نیکاسان عرضه کننده انواع پد سلولزی است. این مجموعه انواع پد سلولزی کولر، گلخانه ای و مرغداری را در بالاترین کیفیت به فروش می رساند. کلیه پدهای سلولزی این مجموعه با قیمت مناسب به بازار ارائه می شود.

 

 مجموعه نیکاسان عرضه کننده انواع پد سلولزی است. این مجموعه انواع پد سلولزی کولر، گلخانه ای و مرغداری را در بالاترین کیفیت به فروش می رساند. کلیه پدهای سلولزی این مجموعه با قیمت مناسب به بازار ارائه می شود.  

پدهای سلولزی به دلیل مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در بازه زمانی کوتاهی توانستند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند. از پدهای سلولزی می توان در کولرهای سلولزی استفاده کرد و در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی کرد. از جمله مهمترین نکاتی که در خصوص پد سلولزی وجود دارد، توجه به قیمت و کاربرد آن ها است. این پدها معمولا با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. اگر شما هم قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این پدها، خرید و قیمت آن ها به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

پد سلولزی

پدهای سلولزی تجهیزاتی هستند که از مواد گیاهی و سلولزی تولید شده اند. دلیل نامگذاری آن ها نیز به همین علت است. سلولز ماده ای است که در دیواره های سلولی گیاهان وجود دارد. از مهمترین ویژگی آن ها می توان به قدرت جذب بالای آن اشاره کرد. این تجهیزات از لایه های بسیار نازک و متعددی تشکیل شده که پد نام دارند. پدهای سلولزی به دلیل قدرت جذب بالا، گزینه ای بسیار مناسب در سیستم های گرمایشی و سرمایشی به حساب می آیند.

این پدها در واقع از لایه های مختلف کاغذهای سلولزی تولید شده اند که به صورت کاملا منظم و دقیق در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. از آن جایی که پدهای سلولزی خاصیت جذب رطوبت بسیار بالایی دارند، می توانند جایگزین مناسبی برای پوشال های کولر باشند. از دیگر مزایای این مدل از پدها می توان به مقاومت بسیار مناسب آن ها در برابر فرسودگی اشاره کرد.

از مهمترین خاصیت های پدها سلولزی که موجب افزایش محبوبیت آن ها در بین مصرف کنندگان شده است، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  •  قدرت جذب بسیار بالای رطوبت
  •   پخش یکنواخت آب در تمامی سطح پد به علت وجود ویژگی مویینگی
  • جلوگیری از تشکیل زودهنگام رسوب
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی
  •  طول عمر بالا

 

7eb4d6f2-5c2a-4f5b-9f06-e9805bdfd201

قیمت پد سلولزی

قیمت پدهای سلولزی بسته به فاکتورهای بسیار متنوعی می تواند متغیر باشد. از مهمترین این فاکتورها می توان به نوع و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این تجهیزات اشاره کرد. طبیعی است که هر چه مواد اولیه به کار رفته کیفیت و مرغوبیت بیشتری داشته باشند، قیمت پد سلولزی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در کنار این مورد، ضخامت پد سلولزی نیز از دیگر فاکتورهای مهم به شمار می رود. هر چه پد مورد نظر شما ضخیم تر باشد، مواد و متریال به کار رفته در آن نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل، قیمت آن هم بیشتر خواهد شد.

این پدها در ارتفاع های متنوعی به فروش می رسند. هر چه ارتفاع این تجهیزات بیشتر شود، قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

892df7d1-e6ef-4405-ac31-f4b53efd97ba

مشخصات، قیمت و خرید پد سلولزی در نیکاسان

پدهای سلولزی در دو نوع چینی و اروپایی تولید شده اند. پدهای اروپایی معمولا از مواد اولیه با کیفیت تری استفاده می کنند اما پدهای سلولزی چینی معمولا مواد اولیه ضعیف تری را در ساخت پد سلولزی به کار می برند. به همین دلیل قیمت ارزان تر و طول عمر کوتاه تری نیز دارند. با این وجود اغلب افراد استفاده از چنین پدهایی را به پوشال ترجیح می دهند.

با توجه به تنوع بالای پدهای سلولزی موجود در بازار، انتخاب و خرید یک پد مناسب برای تمامی افراد سخت و چالش برانگیز شده است. تنوع مراکز ارائه دهنده این تجهیزات نیز از دیگر دلایلی است که شاید خرید پدهای سلولزی را سخت تر کرده باشد.

در این میان فروشگاه اینترنتی نیکاسان را می توان به عنوان یک فروشگاه معتبر و مناسب برای تهیه انواع پدهای سلولزی موجود در بازار دانست. فروشگاه نیکاسان در تلاش است تا پدهای سلولزی خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. اگر شما هم قصد خرید و یا آشنایی با انواع پدهای سلولزی را دارید، می توانید به وب سایت فروشگاه نیکاسان مراجعه کرده و انواع و اقسام پدهای سلولزی و مشخصات آن ها را مشاهده کنید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد . ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: