رپرتاژ اگهی

تنها یخچال صنعتی توانست مرا در مسیر ثروت قرار دهد

تنها یخچال صنعتی توانست مرا در مسیر ثروت قرار دهد
کدخبر : 570834

یکی از انواع محصولات صنعتی که امروز بسیار مورد استفاده فروشگاه ها و کارنجات می باشد یخچال صنعتی است که من توانسه ام با تحقیق و تلاش بی وقفه در فروش این محصول موفق شوم و هم اکنون یکی از صادرکنندگان یخچال صنعتی به کشور های همسایه باشم. لازم به ذکر است که تمام این موفقیت را مدیون گروه تجاری با تجربه ای در این حوزه هستم که من را در این مسیر بسیار آموزش داده اند.

یخچال صنعتی رستوران

همانطور که گفته شد امروزه یخچال های صنعتی از پیشرفت قابل توجهی‌ برخودار شده اند و امکانات جدیدی روی آنها نصب می شود که یکی از پرفروش ترین آنها یخچال های بدون درب هستند، قیمت یخچال صنعتی رستوران توسط شرکت ما با قیمتی ارزان و رقابتی اعلام‌ می شود.

یخچال صنعتی به دو گروه عمده سرما ساز، انجماد ساز تقسیم بندی می شود اما مواردی هم مشاهده می شود که هر دو گزینه با هم در یک دستگاه فعال است.

یخچال و فریزر های صنعتی در نوع فرایند کار تشابه زیادی به همدیگر دارند و عمده تفاوت آنها، در مقدار کارکرد کمپرسور می باشد.

به عبارت دیگر در یخچال ها به دلیل اینکه دمای کابین داخلی بالاتر است، کمپرسور مدت کمتری فعال است ولی در نوع فریزر این دما خیلی پایین و نیاز است تا مدت زیادی این کمپرسور ها فعالیت کنند.

 

یخچال صنعتی کبابی

این یخچال دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی بوده و به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

قیمت یخچال صنعتی کبابی مرغوب تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین و تصویب شده است. این یخچال ها از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد.

این نوع یخچال دارای یک ترموستات دیجیتالی می باشد که می‌توان به راحتی با آن درجه دستگاه را به صورت دلخواه تنطیم نمود و در این یخچال طبقه های زیادی است که می شود محصولات مورد نظر را در آنها جای گذاری کرد که این موضوع در نظم دهی این یخچال بسیار مؤثر می باشد.

یخچال صنعتی کبابی بسیار شکیل و زیبا ساخته شده است و قسمت های داخلی آن یعنی جاهایی که در معرض دید است از جنس استیل ساخته شده که در زمان روشن بودن سیستم نور پردازی جلوه ایی زیبا و شیک میگیرد. سیستم نور پردازی این دستگاه با ریموت قابل تنظیم می باشد.

 

 

 

 

 

 

یخچال صنعتی کوچک

از یخچال های صنعتی کوچک برای نگهداری مواد فله در دمای زیر محیط و بالای صفر استفاده می شود.

قیمت یخچال صنعتی کوچک متفاوت است، در واقع بسته به نوع محصول انتخابی، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

این یخچال ها در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی و تولید پلاستیک کاربرد دارند، پنج جزء اصلی در چرخه تبرید وجود دارد.

یخچال های صنعتی را می توان به روش های سنتی و مدرن تولید کرد.

در فرآیند معمولی ابتدا قالب بدنه اصلی یخچال به صورت دستی طراحی و ساخته می شود.

کیفیت و قیمت مناسب یخچال صنعتی کوچک تولید شده در ایران به شما این امکان را می دهد که این مدل از یخچال ها را به کشورهای مختلف منطقه و جهان صادر نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: