به گزارش شما و اقتصاد:

نقش بانک سامان در عمومی سازی شرکت ها

نقش بانک سامان در عمومی سازی شرکت ها
کدخبر : 572292

بانک‌هایی همچون بانک سامان، از طریق طرح بانک نت شرکتی ضمن تطبیق فروشندگان و سرمایه‌گذاران به بازارهای مالی و کمک به گسترش اقتصاد، بنابراین نقدینگی را به بازارها اضافه می‌کنند.

 

بانک‌ها با نقش سرمایه‌گذاری به مثابه مؤسسات مالی بزرگی هستند که به کسب‌وکارهای جهانی و محلی در تأمین مالی سرمایه کمک می‌کنند و همچنین به تجارت می‌پردازند.آن‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا عمومی و گسترده شوند، اوراق قرضه را پذیره‌نویسی کنند، و در تجارت و سرمایه‌گذاری اختصاصی شرکت کنند.

بانک‌هایی همچون بانک سامان، با تطبیق فروشندگان و سرمایه‌گذاران به بازارهای مالی و اقتصاد گسترده‌تر کمک می‌کنند، بنابراین نقدینگی را به بازارها اضافه می‌کنند.اقدامات بانک سامان  نیز توسعه مالی را کارآمدتر می کند و باعث رشد کسب و کار شده که به نوبه خود به اقتصاد کمک می کند.
نت بانک شرکتی بانک سامان

 بانک سامان در نظام رقابتی بانکداری توجه خاصی به توسعه خدمات مالی و پولی کرده است یکی از این خدمات کاهش کمترین زمان ممکن برای مبادلات بانکی است که افراد حقوقی و شرکت‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند بر این اساس طرح نت بانک شرکتی با هدف سرعت بخشیدن به عملیات بانکی موسسات، شرکتها و اشخاص حقوقی و همچنین مدیریت حساب های آن ها راه اندازی شد.

بر اساس الزام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانکها باید مشتریان خود را بر اساس معیارهای بانکداری خرد بانکداری تجاری بانکداری شرکتی و بانکداری سرمایه تقسیم بندی کنند.با توجه به آن که افزایش سرمایه بانکها یک امری اجتناب ناپذیر است افزایش درآمد بانکی یکی از کم هزینه ترین راه های ممکن است که بانک سامان از طریق اجرای طرح نت بانک شرکتی آن را  محقق ساخته است.

بانک سامان از طریق بانکداری شرکتی تلاش فراگیری برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی و موسسات حقوقی دارد تا با خلق و راه حل های بانکی و مالی پاسخگوی موثر و دقیق آنها باشد خدمات تسهیلات خدمات مدیریت ریسک مدیریت نقدینگی و مدیریت تعهدات به همراه مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها و تامین مالی آنها تنها بخشی از ویژگی های بانکداری شرکتی بانک سامان است.

استفاده از تمام خدمات بانکی از جمله دستوری انتقال وجه مشاهده صورت حساب مشاهده وضعیت دسته چک مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی تنها بخشی از ویژگی مشتریان حقوقی بدون مراجعه به شعب در کمترین زمان ممکن از آن بهره مند می شوند.

یکی از مهمترین دلایل قوام و نقاط قوت طرح نت بانک شرکتی بانک سامان، ایجاد بستر سهل مبادلات پولی و مالی، برای بخش اعظمی از مشتریان بانکی از جمله موسسات و شرکتها است طراحی هوشمندانه که می‌تواند بر مهمترین وظایف بانکداری یعنی گردش مالی و رونق چرخه اقتصادی کشور اثر مثبت بگذارد.

 

بانکداری شرکتی که از طریق طرح نت بانک شرکتی بانک سامان گسترش یافته است به رغم آن که چند دهه قدمت در صنعت بانکداری بین المللی دارد به تازگی جای خود را در برنامه و محصولات سبد خدمات بانکی کشور باز کرده و به رغم چالشهای پیش روی بانک‌های ایرانی در توسعه این خدمت بانک سامان توانسته است گام های موثری بردارد.بانک سامان ضمن تشخیص نیازهای مشتری درهر  حوزه سعی در برآوردن نیازهای شرکت ها و موسسات دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: