اختصاصی شما و اقتصاد:

«چکنو» تکمیل کننده چک صیادی است

 «چکنو» تکمیل کننده چک صیادی است
کدخبر : 573614

نشست خبری مدیران بانک صادرات ایران با معرفی محصول "چکنو" در سومین روز هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: منصور شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در نشست خبری (چک امن دیجیتال بانک صادرات) با نام تجاری "چکنو" به توضیحاتی در خصوص معرفی بیشتر چکنو پرداخت.

وی افزود: گفت چکنو تمام کارایی چک های کاغذی دارد و علاوه برآن سرعت بالا، حذف کاغذ، امنیت بالا، عدم امکان جعل و سرقت، عدم نیاز به تایید چک و عدم امکان ویرایش چک و لغو ثبت، امکان صدور مکرر چک، حداقل هزینه کارمزد، صرفه‌جویی در منابع انسانی در بانک، درخواست صدور در هر زمان و مکان ،حذف نیاز به انتقال و تایید چک و در آیند امکان تضمین توسط شخص ثالث وجود خواهد داشت.

 شیخ الاسلامی افزود: این چک بر روی بستر چکاد بانک مرکزی است و با امضای دیجیتال قابل بهره برداری خواهد بود و بانک صادرات این افتخار را دارد که اولین بانک است که این محصول را رونمایی می‌کند.

وی گفت: در بحث چکهای صیادی یک گام به سمت صدور و نقد شوندگی چک پیش رفتیم و نکته مهم چکنو بحث فروش‌های قسطی است و پخش های مویرگی و نئو بانکها و مبادلات سریع و تکمیلی را تسریع و تسهیل می‌کند.

مدیر ارتباطات بانک صادرات گفت: ثبت و پردازش این چک مزیت مهمی دارد که صدور فیزیکی ندارد و امنیت از لحاظ سرقت نیز حذف می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: