قیمت بنزین | افزایش قیمت بنزین

قیمت بنزین افزایش یافت ؟ | جزییات افزایش قیمت بنزین در مجلس

قیمت بنزین افزایش یافت ؟ | جزییات افزایش قیمت بنزین در مجلس
کدخبر : 588241

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره افزایش قیمت بنزین گفت: بنظر می رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور،مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی موافقت نکند.

به گزارش شما واقتصاد :زمزمه افزایش قیمت بنزین به گوش می رسد حال مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در خصوص افزایش قیمت بنزین توضیحاتی را داد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره افزایش قیمت بنزین گفت: بنظر می رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور،مجلس با افزایش قیمت بنزین موافقت نکند.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در خصوص افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال آینده افزود:در اینکه قیمت سوخت در کشور باید کنترل شود بحثی نیست اما با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم؛ حقوق بگیران، کسبه و بازاریان، کشور توانایی افزایش قیمت را ندارند به همین دلیل مجلس با افزایش قیمت ها موافقت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط نرمال اقتصادی قرار نداریم تصریح کرد:ابتدا باید شرایط مطلوب اقتصادی درکشور ایجاد و پایه های اقتصاد تقویت شود، اگر قرار باشد روزی آزاد سازی قیمت بنزین اتفاق بیافتد باید توانایی اداره یک خانواده  به راحتی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم گفت:چنانچه گرانی در کشور اتفاق بیافتد تحمل آن برای جامعه امکان پذیر نخواهد بود و کششی برای افزایش هر کالایی امکان پذیر نیست.

وی در خصوص اینکه چنانچه دولت در بودجه سال آینده افزایش قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین را ارائه کرد واکنش مجلس چه خواهد بود تاکید کرد:بنظر می رسد مجلس با این امر موافقت نخواهد کرد ،نمایندگان به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارند قطعا این افزایش را نخواهند پذیرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: