آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات سازمان اموال تملیکی منتشر شد

آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات سازمان اموال تملیکی منتشر شد
کدخبر : 541383

آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات سازمان اموال تملیکی منتشر شد

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، این سازمان در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره ۱۱۱۳ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰.۱.۲۵ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه فوق الذکر منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰.۲.۴ خواهد بود. براین اساس زمان بازگشایی بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰.۲.۵ انجام می‌گیرد.

شرایط حضور در مزایده

برای حضور در مزایده رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادات در بستر سامانه مذکور انجام می پذیرد.

۲-متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره های دفترثبت نام ۸۵۱۹۳۷۳۶ و مرکز راهبری و پشتیبانی به شماره ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی به نشان eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

۳- خریداران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی www.tamliki.ir مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن ۴۴۹۰۷۶۰۲ و ۴۴۹۰۳۳۷۲ هماهنگی لازم بعمل آورند.

۴-شرکت کارمندان دولت در مزایده منع قانونی دارد.

۵- متقاضیان محترم جهت اخذ اطلاعات و آگاهی از شرایط و نحوه انعقاد قرارداد به نمایندگی‌های سازمان مراجعه و از املاک مطرح در مزایده بازدید بعمل آورند.

۶-املاکی که دارای شریک مشاعی بوده و همچنین املاکی که فاقد سند مالکیت ثبتی می‌باشندتخلیه بر عهده خریدار است و از طریق تنظیم صلح نامه واگذار می‌گردد.

۷-همزمان با انعقاد قرارداد با برنده مزایده، در املاکی که فاقد مفاصاحساب شهرداری و اداره امور مالیاتی باشد به برنده وکالت داده می‌شود تا ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ عقد، ضمن مراجعه به مبادی ذیربط اقدامات لازم جهت اخذ مفاصا حساب‌ها و استعلامات مربوطه به عمل آورد. در صورت عدم اقدام در موعد مقرر سازمان مسئولیتی در قبال پرداخت بدهی‌ها و خسارات احتمالی نخواهد داشت. هرگاه که مبلغ لازم جهت تسویه مفاصاحساب ماخوذه بیش از مبلغ قرارداد فیمابین باشد سازمان حق فسخ قرارداد را برای خود محفوظ می‌دارد.

۸- در فروش اقساطی، برندگان ملزم به پرداخت سود اقساط به میزان سود بانکی مصوب شورای پول و اعتبار در قراردادهای فی مابین می باشند.

9- حضور متقاضیان محترم در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است.

 

متعاقباً جزئیات آگهی مذکور روز چهارشنبه مورخ 25 فروردین 1400 از همین طریق اعلام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: