تعیین تکلیف ۱۸۷۸ دستگاه یخچال متروکه و ۷ دستگاه ربات تولید مخزن CNG

تعیین تکلیف 1878 دستگاه یخچال متروکه و 7 دستگاه ربات تولید مخزن CNG
کدخبر : 542690

​رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تشکیل کارگروهی جهت تعیین تکلیف سریع‌تر پرونده کالاهای منقول به ویژه خط تولید کامپوزیت و 13 کانتینر یخچال خانگی خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اسماعیل الله‌دادی مدیر کل گمرک استان چهارمحال و بختیاری و علی آزادی رئیس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان در مورد چگونگی تعیین تکلیف کالاهای متروکه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آزادی با اشاره به مشکلات پیش‌ روی اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: تسریع در روند تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک بسیار ضروری بوده که در این راستا تهیه گزارشی از پرونده‌های موجود به‌ویژه پرونده‌های متروکه مربوط به خط تولید کامپوزیت و کانتینرهای یخچال می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

آزادی افزود: خط تولید کامپوزیت شامل ۷ دستگاه ربات مخصوص تولید مخزن CNG با وزن سبک و مقاومت بیشتر با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا بوده که برای نصب بر روی خودروها به کار گرفته می‌شود و تنها این ربات‌ها تولیدکننده چنین مخزن‌هایی در کشور هستند.

وی ادامه داد: از دیگر کالاهای متروکه‌ای که هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود تعداد ۱۸۷۸ دستگاه یخچال کوچک (۳ فوت) بالغ بر ۱۳ کانتینر بوده است.

مدیر کل گمرک استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو نهاد در جهت افزایش کارایی، عنوان کرد: تسریع در تعیین تکلیف کالاهای منقول به‌ویژه موارد مورد تاکید رئیس اداره اموال تملیکی استان و همکاری سازنده‌ بین دو نهاد، می‌تواند در قالب تشکیل یک کارگروه ویژه صورت بگیرد.

الله‌دادی ادامه داد: از طریق تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی استانی و برنامه‌ریزی صحیح، بخش اعظمی از مشکلات پیش روی اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان حل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: