پیام تبریک مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه
کدخبر : 548736

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر، روز بیمه، این روز ملی را به همکاران و کلیه تلاشگران و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی: متن پیام مهندس «بهزادپور» به این شرح ذیل است:
سیزدهم آذر «روز بیمه» فرصت مغتنمی است تا فعالان و تلاشگران عرصه بیمه به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، ضمن به نمایش گذاشتن دستاوردها و اقدامات خود و با استفاده از فرصت‌ها، افق روشنی برای آینده ترسیم کنند و با نوآوری، خلاقیت و هم افزایی نوید بخش آینده‌ای درخشان برای آحاد مردم و فعالان اقتصادی باشند.
صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان پشتوانه صنعت بیمه کشور و بازوی حمایتی تأمین آرامش جامعه، همواره از هیچ تلاشی برای جلب آرامش خانواده‌های آسیب‌دیده فروگذار نبوده و در تمامی حوادث سعی کرده در کنار آنان با جبران خسارت‌های مادی بخشی از آلام خانواده‌‌های زیان‌دیده را التیام و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
اکنون مفتخریم که در راستای انجام مطلوب رسالت‌های حمایتی خود از افراد حادثه دیده و تحت لوای این هدف مقدس و متعالی در خدمت هموطنان گرامی بوده و با ارائه خدمات اثرگذار و شایسته بیمه‌ای و همراهی و هم آوایی با مردم، بی هیچ منتی برای انسان‌های آسیب‌دیده در رخدادها و حوادث تلخ زندگی، پیام آور امنیت و آرامش باشیم.
امید که با توکل به ایزد منان در کنار کلیه همکاران و تمامی فعالان صنعت بیمه و با کوله‌باری از تجربه سال‌ها حضور در صنعت بیمه، گام‌های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور، گسترش و توسعه عملکرد این صنعت را هر روز بیش از پیش شاهد باشیم.
روز بیمه بر همه فعالان این عرصه گرامی باد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: