پیام مدیرعامل بیمه‌ ایران‌ معین به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه

پیام مدیرعامل بیمه‌ ایران‌ معین به مناسبت فرا رسیدن روز بیمه
کدخبر : 548768

مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ معین در پیامی روز بیمه را به همه فعالان این صنعت تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین: متن پیام «داریوش محمدی» به شرح زیر است:

 به نام خدا

بیمه پیام آور آرامش و موجب آسودگی و امنیت خاطر عموم مردم و فعالان اقتصادی است. بیمه حاصل اندیشه آینده نگر انسان در آئینه حوادث روزگار امروز ماست و برای همه ما به عنوان فعالان این صنعت، مایه بسی خوشحالی است که توفیق داریم در طوفان سهمگین حوادث، با ارائه خدمات اثرگذار همراه مردم باشیم و امنیت، امید و لبخند را به آنان هدیه دهیم.
۱۳ آذر امسال فرصتی است تا خانواده صنعت بیمه، اقدامات و دستاوردهای خود را مرور کنند و با استفاده از تجارب کسب شده در فضای اقتصادی متاثر از ویروس کرونا، موضوع تحول دیجیتال، تغییرات اقلیمی و ... افق های روشن تری را برای بیمه گذاران و ذینفعان خود ترسیم نمایند.
بیمه ایران معین به عنوان راهبر بازار بیمه در مناطق آزاد کشور همواره تلاش نموده است تا همراه با تحولات صنعت، با رعایت اصول صحیح بیمه گری و ارائه خدمات اثرگذار و شایسته، نقش سازنده خود را در رشد و توسعه این مناطق استمرار بخشد.
امسال در حالی «روز بیمه» را گرامی می داریم که بدلیل تداوم شیوع بیماری کرونا، فقدان برخی همکاران در صنعت بیمه موجب تأسف همه ما شده است. اینجانب به روح بلند تمامی درگذشتگان متأثر از این بیماری منحوس در خانواده بزرگ صنعت بیمه به ویژه همکاران عزیزمان مرحوم آقای عباس فرج اللهی و خانم بشری فارسی درود می فرستم و فرارسیدن روز بیمه را به همکاران ارزشمند، شبکه فروش پرتلاش، ذینفعان محترم بیمه ایران معین و تمامی فعالان گرانقدر صنعت بیمه تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون و استمرار صحت و سلامتی آنان را از خداوند متعال خواهانم.

داریوش محمدی

عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران‌ معین

سیزدهم آذرماه هزار و چهارصد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: