انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان
کدخبر : 553970

کامبیز صالح با حکم رسمی مدیرعامل بیمه کوثر به عنوان مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان منصوب شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر: مدیرعامل شرکت در مراسم تکریم و معارفه‌ای که با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از معاونان و مدیران ستاد برگزار شد در آغاز این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات علیرضا بابانژاد، مدیر سابق سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان، بیان کرد: انتظار داریم با مدیریت آقای صالح که تجربه ۱۰سال فعالیت در سرپرستی‌های گیلان ‌و قزوین شرکت بیمه کوثر را در کارنامه خود دارد شاهد بهبود عملکرد، افزایش رضایت بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و سودآوری مناسب در استان باشیم.
ابوالفضل آقادادی در دیدار با نمایندگان و کارکنان شرکت گفت: باید تحقق دو هدف اصلی رضایت مشتریان و سودآوری را در سرپرستی استان زنجان با همکاری و همدلی شبکه نمایندگان و کارکنان و برنامه محوری و مدیریت ریسک مناسب دنبال کرد.
وی تاکید‌کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان، استمرار در اصلاح ترکیب پرتفوی به ویژه در رشته‌های درمان و ثالث، جذب بازارهای جدید و سودده موجب بهبود عملیات بیمه‌گری و افزایش پرتفوی شرکت در استان می‌شود.
مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به دستاوردها باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ ما کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند و ان‌شاء‌ا... این سفر نیز مایه خیر و برکت برای بیمه کوثر زنجان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: